Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
da ligt aan je kaart en aan de HD's he 
ik wil da ook doen .. moe alleen ff w88 tot ik me nieuwe pc heb
ik wil da ook doen .. moe alleen ff w88 tot ik me nieuwe pc heb
Ik heb 2 ibm xgp75 ofzoiets drives in raid 0 aan mijn kt7-raid..
Sandra meld een throughput van rond de 70mb/sec gemiddeld.. en geooof me, het flitst.
Sandra meld een throughput van rond de 70mb/sec gemiddeld.. en geooof me, het flitst.
IP Rocks
Vandaag is mn abit KT7 RAID binnen met mn duron 700 , dus vlammen vanavond....
beetje offtopic, maar post em wel wanneer ik meer weet
beetje offtopic, maar post em wel wanneer ik meer weet
15,3 GB Maxtor U-ATA 7200 rpm u-dma 100 MAX 40 PLUS 2mb cache,zijn het
dat is toch alleen maar interressant voor een server die veel traffic/uur heeft. Ikzelf neem dan toch liever de extra capaciteit.
Verwijderd
ik maak er ook een server van 
en ik boot denk ik van 2x 4.3 U2Wtjes dus samen 9 gig
zal ook wel aardig lopen
en ik boot denk ik van 2x 4.3 U2Wtjes dus samen 9 gig
zal ook wel aardig lopen
die formaten klinken als compaq schijven !
IP Rocks
Moeah.. ik heb een Seagate schijf van 9.1 gig en een oudere computer van mij heeft een 4.3 gig van Quantum.
Nix Compaq
(Compaq schijven zijn trouwens gewoon Seagate met een ander stickertje)
Nix Compaq
(Compaq schijven zijn trouwens gewoon Seagate met een ander stickertje)
ik moet toegeven, ik heb hiervoor een tijdje met raid 1 en raid 5 gewerkt met een dikke SCSI raid controller op u2w.. WOW die kaart is duur, maar man wat een performance, dat is echt niet grappig meer..
als die raid set richting mijn UW DLT streamer begon te gassen dan draaide die tape continu voluit en nog merkte je weinig delay met werken..
maar het maakte zo godgruwelijk veel lawaai..
als die raid set richting mijn UW DLT streamer begon te gassen dan draaide die tape continu voluit en nog merkte je weinig delay met werken..
maar het maakte zo godgruwelijk veel lawaai..
IP Rocks
Verwijderd
Nope dat zijn IBM SchijvenOp dinsdag 21 november 2000 13:53 schreef redguy het volgende:
die formaten klinken als compaq schijven !
Met de juiste hardware: RETESNEL!RAID 0 hoe snel is dat
?
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
[ BE6-II V2.0 Pentium®III ATX Mainboard Supports Ultra DMA 66/100 & RAID Technology ]
The BE6-II V2.0 is the next generation of ABIT's famous BE6-II motherboard. The BE6-II V2.0 includes the High Point 370 Controller. This allows for UDMA 100 support as well as for RAID. The BE6-II V2.0 utilises the latest SoftMenuTM III technology. SoftMenuTM III ensures the ultimate in performance, the ultimate in stability.
Met dit moederbord en die 2 schijfen:P
The BE6-II V2.0 is the next generation of ABIT's famous BE6-II motherboard. The BE6-II V2.0 includes the High Point 370 Controller. This allows for UDMA 100 support as well as for RAID. The BE6-II V2.0 utilises the latest SoftMenuTM III technology. SoftMenuTM III ensures the ultimate in performance, the ultimate in stability.
Met dit moederbord en die 2 schijfen:P
Pagina: 1