[Waterkoeling] Te weinig flow :?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een waterkoelingssetje aangeschaft (http://www.regenboog.net/docs/pd1048783029.htm)... Ik ben er niet echt 100% tevreden mee. Een zalman waaier hield mn proc op 48 graden, de WC doet 52. En de radiator wordt niet echt te warm. Ook zit er een luchtbel ergens in de radiator die daar hangen blijft :(

Al met al vermoed ik dat ik niet genoeg flow heb (VGA en chipset zitten ook in de lus). Is het te doen om een pompje/reservoir aan te schaffen en die in te bouwen ipv de standaard zut? Waar koop ik die :?

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Waar je waterkoelingszooi kan kopen dat kun je echt wel vinden hoor.. En ja, je kan dat er zo tussen plaatsen. Wel even opletten dat de slangen e.d. passen.

Wat je luchtbel betreft: haal het WC systeem uit je kast en beweeg de radiator zodat de lucht eruit gaat :) Lucht in je systeem is niet goed. Als dat eruit is moet je nog maar eens naar de temps kijken. Dan kun je nog beslissen of je het systeem wil verbeteren. Meer flow zal iig niet veel helpen. Aan andere radiator en blok wel ;)

Slotje wegens geen search/moeite/basic vragen :o Maar ik denk dat je wel een aardig antwoord hebt zo ;)

Zoek eens een beetje op GoT. Staat echt heel veel info! En in de FAQ ook btw (waterkoelings gedeelte) ;)
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 27-03-03)

Dit topic is gesloten.