ik heb een formulier waarop 2 textvelden staan en de output van een query (gekoppeld aan de 2 textvelden)
bij het eerste textveld wordt op printers gezocht en
bij het tweede textveld wordt op cartridge gezocht
Zodra ik ga zoeken dan stuit ik op het volgende probleem.
Als ik in een van de twee velden iets invoer waardoor de query een mooie tabel genereert dan is er nog niets aan de hand. Maar als ik dan vervolgens iets invoer in het andere textveld wat ervoor zorgt dat er geen resultaten worden gevonden dan wordt de text in dat textveld onzichtbaar.
De text staat er nog wel want ik kan dit nog gewoon selecteren en copy pasten.
Na het vernieuwen van het formulier wordt de text weer zichtbaar.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit op kan lossen?
TIA
ps: ik denk niet dat dit aan de query ligt maar voor de zekerheid heb ik m toch hieronder gepost
SELECT *
FROM Cartridge
WHERE ((([Cartridge].[Groep] & " " & [PrinterType]) Like "*" & [Forms]![frmSearch]![txtSearch] & "*")) And ((([Cartridge].[CartMerk] & " " & [CartType]) Like "*" & [Forms]![frmSearch]![txtSearch2] & "*"));
bij het eerste textveld wordt op printers gezocht en
bij het tweede textveld wordt op cartridge gezocht
Zodra ik ga zoeken dan stuit ik op het volgende probleem.
Als ik in een van de twee velden iets invoer waardoor de query een mooie tabel genereert dan is er nog niets aan de hand. Maar als ik dan vervolgens iets invoer in het andere textveld wat ervoor zorgt dat er geen resultaten worden gevonden dan wordt de text in dat textveld onzichtbaar.
De text staat er nog wel want ik kan dit nog gewoon selecteren en copy pasten.
Na het vernieuwen van het formulier wordt de text weer zichtbaar.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit op kan lossen?
TIA
ps: ik denk niet dat dit aan de query ligt maar voor de zekerheid heb ik m toch hieronder gepost
SELECT *
FROM Cartridge
WHERE ((([Cartridge].[Groep] & " " & [PrinterType]) Like "*" & [Forms]![frmSearch]![txtSearch] & "*")) And ((([Cartridge].[CartMerk] & " " & [CartType]) Like "*" & [Forms]![frmSearch]![txtSearch2] & "*"));