Toon posts:

[ACCESS 2000] text in textbox wordt onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een formulier waarop 2 textvelden staan en de output van een query (gekoppeld aan de 2 textvelden)

bij het eerste textveld wordt op printers gezocht en
bij het tweede textveld wordt op cartridge gezocht

Zodra ik ga zoeken dan stuit ik op het volgende probleem.

Als ik in een van de twee velden iets invoer waardoor de query een mooie tabel genereert dan is er nog niets aan de hand. Maar als ik dan vervolgens iets invoer in het andere textveld wat ervoor zorgt dat er geen resultaten worden gevonden dan wordt de text in dat textveld onzichtbaar.

De text staat er nog wel want ik kan dit nog gewoon selecteren en copy pasten.
Na het vernieuwen van het formulier wordt de text weer zichtbaar.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit op kan lossen?

TIA

ps: ik denk niet dat dit aan de query ligt maar voor de zekerheid heb ik m toch hieronder gepost

SELECT *
FROM Cartridge
WHERE ((([Cartridge].[Groep] & " " & [PrinterType]) Like "*" & [Forms]![frmSearch]![txtSearch] & "*")) And ((([Cartridge].[CartMerk] & " " & [CartType]) Like "*" & [Forms]![frmSearch]![txtSearch2] & "*"));

Verwijderd

Topicstarter
schop

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Hoe ziet je code achter het formulier eruit? Of is het automatisch gegenereerd door Access.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

:? Ik krijg niet snel antwoord dus mag ik schoppen?

Wacht minstens 24 uur voor je je topic omhoog schopt. Doe dit dan ook alleen met een zinnige opmerking en dus niet met "Waarom antwoord er nou niemand" nadat je 5 minuten geen antwoord hebt gehad. Sommigen van ons hebben een leven :+

[ Voor 4% gewijzigd door gorgi_19 op 12-04-2003 21:00 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
ahh, ok, mijn fout :)
excuses daarvoor :)

Verwijderd

Topicstarter
ehmm, zover ik weet zit er geen code achter het formulier...

Verwijderd

Topicstarter
schop (mag t nou wel? :))

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 10:37

OZ-Gump

terug van weggeweest

Molodrian: als je alles van de post van gorgi_19 leest in plaats van alleen het dikgedrukte zou je ook de zin Doe dit dan ook alleen met een zinnige opmerking en dus niet met "Waarom antwoord er nou niemand" zien staan...

Wat betreft geen of wel code: als er geen code achter het formulier zit, hoe worden de recordsources aangepast op het moment dat er iets gekozen wordt dan?
Als je aangeeft dat een refresh het probleem oplost, dan lijkt mij de oplossing om een refresh op het form te doen zodra er invoer is gedaan.....?

Post anders ff wat meer relevante info

My personal website

Pagina: 1