Allereerst wil ik even zeggen dat de MODS graag slotjes uitdelen en naar mijn weten gewoon misbruik maken van hun functie.Lees eerst een topic door en als je het antwoord hebt gevonden via de search mag je pas zeggen dat je moet zoeken.
Mijn antwoord van mijn vorige topic stond er helemaal niet bij bij de datum moet je tussen #'s zetten.Dit ahd ik van iemand anders gehoord en was NIET terug te vinden in de search
[rml][ sql] jaargetijden koppelen aan datums?[/rml]
Maar goed nu weer ff ontopic
Ik zit weer met het volgende ik wil laten zien wanneer wat gekocht is bijv of het 's morgens is gekocht of 's middags.
Maar hoe laat ik dat zien
Op datum weet ik wel maar de tijd staat in de kolom van datum, en weet dus niet hoe ik bepaalde tijden kan laten weergeven over een bepaalde maand.
SELECT datum, productnr
FROM VERKOOP
WHERE datum
BETWEEN #21-3-2003 0:00:00# AND #20-6-2003 23:59:59#
and WHERE tijd
BETWEEN #9.00:00# AND #11:59:59#;
Dit bovenste werkt nie maar wil wel dat hetv tussen die periode is vand atums en tussen die periode van tijd
p.s voor de MODS gooi er nu niet gelijk een slotje op pas als je het antwoord hebt gevonden met de search want ik ehb nu ook de search al gebruikt.
Mijn antwoord van mijn vorige topic stond er helemaal niet bij bij de datum moet je tussen #'s zetten.Dit ahd ik van iemand anders gehoord en was NIET terug te vinden in de search
[rml][ sql] jaargetijden koppelen aan datums?[/rml]
Maar goed nu weer ff ontopic
Ik zit weer met het volgende ik wil laten zien wanneer wat gekocht is bijv of het 's morgens is gekocht of 's middags.
Maar hoe laat ik dat zien
Op datum weet ik wel maar de tijd staat in de kolom van datum, en weet dus niet hoe ik bepaalde tijden kan laten weergeven over een bepaalde maand.
SELECT datum, productnr
FROM VERKOOP
WHERE datum
BETWEEN #21-3-2003 0:00:00# AND #20-6-2003 23:59:59#
and WHERE tijd
BETWEEN #9.00:00# AND #11:59:59#;
Dit bovenste werkt nie maar wil wel dat hetv tussen die periode is vand atums en tussen die periode van tijd
p.s voor de MODS gooi er nu niet gelijk een slotje op pas als je het antwoord hebt gevonden met de search want ik ehb nu ook de search al gebruikt.