Toon posts:

geluid loopt voor op beeld bij divx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een mogelijkheid om het geluid enkele milliseconden te vertragen, zodat het geluid en het beeld gelijk lopen. Is er bijvoorbeeld een divx-player waarbij ik één van beide kan vertragen of voor kan laten lopen.

greetz }) Sies

Verwijderd

Geen groetjes svp. En je hebt vast ook niet gezocht denk ik want hier is volgens mij genoeg over te vinden met Google en in oudere topics. Lees eerst de FAQ voordat je post.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 14:01 ]

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Trinity is met een verkeerd been uit bed gestapt? Het kan wel íets vriendelijker... Dit is zijn eerste contact met GoT!

Je kunt met NanDub je geluid en beeld scheiden en anders aan elkaar plakken (bijvoorbeeld later). Ik weet niet of je dat wilt, maar daar kun je heel veel over vinden op www.doom9.nl

Software die als player geluid kan vertragen of vervroegen ken ik niet...

[ Voor 11% gewijzigd door MisterDon op 12-04-2003 14:03 ]

Verwijderd

Als je beeld en geluid niet synchroom lopen is de pc te langzaam waar je de film op afspeelt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

_Trinity_ zei het wat overdreven bot zo voor een eerste post, maar inderdaad staan er wel wat tips in de SA FAQ:
Manual synching van doom9
geluid synchroniseren van divxstart
En nog een nederlandstalig tutorial staat onder AVI -> geluid synchroniseren op http://abdul1.netfirms.com

Eventueel kan je vervolgens nog kijken in eerdere topics, bijv. door binnen enkel SA te zoeken op 'beeld loopt achter': klik

Ik denk dat het daar wel mee zal lukken, en anders horen we het wel ;)

En inderdaad kan het natuurlijk ook zo zijn dat je PC te traag is, wat zijn de specs daarvan?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 07:39

Jumpiefox

Hoi ?

miscchien helpt divxfix? dan rebuild index selecteren.

The first casualty in war is always the truth...

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

DivFix die herbouwt de encoding index, maar niet de geluidskeyframes hoor.

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Topicstarter
sorry trinity dat ik niet eerst beter heb gezocht, ik wist niet dat het zo gevoelig lag dat ik nu je waardevolle tijd heb verspilt. Als je mijn vraag vervelend vindt, dan antwoord je toch gewoon niet? Je kon aan het onderwerp al zien waar het over ging. Voor de rest bedankt voor de tips, ik heb een tijd zitten klooien en het is me uiteindelijk gelukt. Ik heb daarbij alleen AVinfo gebruikt, werkt een stuk makkelijker dan icm dat virtualdub (zoals het in de handleiding stond beschreven)
Pagina: 1