Toon posts:

enermax aansluiting 110v 220v

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sinds vorig week heb ik een enermax 550 watt voeding, maar nu weet ik ff niet hoe ik het moet aansluiten , op de achterzijde is er ook een mogelijkheid om te schakelen naar de ingang voltage van 110 v (voor usa ) ,maar nu ben ik bang dat het verkeerd gaat,dan blaas ik de ding op , kan iemand me uitleggen hoe ik het best kan laten staan qua 220v en 110v stand ... als je de schakelaar verzet dan zie je 220v staan op de schuifgedeelte , en in de verkeerde richting dan 110v , als ik goed begrijp staat dat ding op 220v ingang voltage zodra je de 220v op de schuifgedeelte kunt lezen of niet soms ?

verder wil ik graag extra ventilatoren aanschaffen voor mijn a open big tower kast,,, weet iemand waar ik het best vandaankan halen ?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware-one.com/reviews/Enermax451/images/BackView.jpg
* klik voor een grotere versie

220 zichtbaar = 220 Volt aansluiting (Nederland)
110 zichtbaar = 110 Volt aansluiting (Amerika)

De mooiste fans vind je hier
Tip: Papst, Enermax...

//basic

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 13:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar nu heb ik nog een vraag : ik heb een plaats voor 4 fan cases en de afmetingen daarvan zijn : 70mm bij 70 mm en 50mm bij 50mm (vanuit de bevestigingsgaten genomen ) welk maat moet ik nemen ? voor de 70mm moet ik dan 80mm nemen?

Verwijderd

Ventilatoren
buitenmaatgatafstand
6 cm5 cm
8 cm7 cm
9,2 cm8,2 ? cm
12 cm10œ cm

De benoeming van (PC) ventilatoren wordt altijd gedaan op de buitenmaat, dus als jij bij een webwinkel 80mm (8cm) fans besteld dan hebben die schroefgaten zitten op 70mm (7cm) afstand onderling.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 05:21 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is echt makkelijk uit te zoeken .. Hier op GoT wordt echt wel enige basiskennis, gezond cq logisch verstand en zelfwerkzaamheid van je verwacht. Zulke vragen passen beter op een forum als www.beginngersweb.nl en www.iksnaphetniet.nl

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Ik zou bovenstaand linkje nog maar eens goed doornemen. Ik laat het hierbij op een simpele waarschuwing, ondanks dat je hierover reeds een mailtje hebt mogen ontvangen.

Dit topic is gesloten.