Toon posts:

Foto's terug zenden van PC naar Compact flash

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Canon Powershot S-45.
Nu is het zo dat ik een hele boel foto's op de hardeschijf van de PC heb staan.
Ik heb daar een selectie van gemaakt en wil die laten afdrukken.
Is het zo dat ik ze vanuit mijn PC naar de S-45 terug kan sturen?
Of gaat dit alleen als ik ze naar een card reader stuur?
Ik kan namelijk met de compact flash kaart naar de foto zaak in de buurt, en ze daar in hun computer inlezen en afdrukken (lijkt me makkelijker dan ze via internet te versturen).

Verwijderd

Kan allebei...

PC<>S-45
PC<>Cardreader

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 13:00:
Kan allebei...

PC<>S-45
PC<>Cardreader
Welke software moet ik gebruiken om van de PC naar de S-45 te zenden?

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Staat uw fotoapparaat niet als extra hd of floppy? Van mij (HP) toch wel hoor, en ik kan die gewoon zo instellen. Zet uw instellingen desnoods in uw camera op HD of op Mac ipv PC ;-)

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Verwijderd

Topicstarter
Guru Evi schreef op 12 April 2003 @ 13:18:
Staat uw fotoapparaat niet als extra hd of floppy? Van mij (HP) toch wel hoor, en ik kan die gewoon zo instellen. Zet uw instellingen desnoods in uw camera op HD of op Mac ipv PC ;-)
Ik krijg bij deze computer een extra onderdeel scanners en camera's.
en daar staat dan de Powershot S45.
Daar kan ik wel foto's afhalen, maar daar kan ik niet naartoe laden.

Waar kan je hem dan als extra HD instellen?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat moet je camera ondersteunen. Als ik mijn Fuji s602 aansluit ziet windows een removable HD en daar kan ik alles mee wat je met een normale HD ook kunt :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Grrrrrene schreef op 12 april 2003 @ 13:50:
Dat moet je camera ondersteunen. Als ik mijn Fuji s602 aansluit ziet windows een removable HD en daar kan ik alles mee wat je met een normale HD ook kunt :)
Dat moet dan toch ook wel met zo'n supermoderne canon S45 kunnen!
Maar hoe??

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
drivers installeren, zoeken bij google helpt wel

Verwijderd

Topicstarter
El_Hefe schreef op 12 april 2003 @ 14:04:
drivers installeren, zoeken bij google helpt wel
Ik heb gewoon de canon wia driver geinstalleerd en windows XP ziet dat het een canon S45 is.

Welke drivers moet ik dan nog meer installeren??

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:34

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 14:00:
[...]

Dat moet dan toch ook wel met zo'n supermoderne canon S45 kunnen!
Maar hoe??
Daar heeft net niets mee te maken, als je camera duur en nieuw is betekent het niet dat hij het kan. Als het niet in de handleiding staat ben je denk ik beter af met een cardreader

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Johnny schreef op 12 April 2003 @ 14:20:
[...]

Daar heeft net niets mee te maken, als je camera duur en nieuw is betekent het niet dat hij het kan. Als het niet in de handleiding staat ben je denk ik beter af met een cardreader
Nou, ik ga wel even langs de foto zaak om te vragen of die het weet.
Het staat inderdaad niet in de handleiding.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 14:10:
[...]

Ik heb gewoon de canon wia driver geinstalleerd en windows XP ziet dat het een canon S45 is.

Welke drivers moet ik dan nog meer installeren??
Geen. je gaat gewoon naar deze computer, en klikt 'de verwisselbare schijf' aan. Dat is je S45.

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Windows XP herkent de Cam automatisch na installeren van de software. Je de Twain/wia drivers (geloof ik) nodig.

Ik heb de Canon S30, en die werd onmiddelijk na driver installatie van de meegeleverde cd herkent als soort hardeschijf.

Je kan er alle soorten data opzetten, de cam leest alleen maar enkele formaten.
Ook handig om bestanden over te zetten van comp naar comp, wordt gewoon ondersteund.

De S45 kan het zeer zeker, in winXP in ieder geval

Verwijderd

Topicstarter
floduR schreef op 12 April 2003 @ 14:55:
Windows XP herkent de Cam automatisch na installeren van de software. Je de Twain/wia drivers (geloof ik) nodig.

Ik heb de Canon S30, en die werd onmiddelijk na driver installatie van de meegeleverde cd herkent als soort hardeschijf.

Je kan er alle soorten data opzetten, de cam leest alleen maar enkele formaten.
Ook handig om bestanden over te zetten van comp naar comp, wordt gewoon ondersteund.

De S45 kan het zeer zeker, in winXP in ieder geval
Nou ik ben net langs die foto zaak geweest en ja hoor die lu...... weet het ook niet.
Ze verkopen camera's maar als je een (moeilijke) vraag hebt dan weten ze het niet meer.

Ik krijg geen verwisselbare harde schijf in XP te zien, alleen een nieuwe groep SCANNERS EN CAMERA"S en daar in staat een icoon van een foto toestel met de naam PowerShot S45.

Hoe kan ik dat in hemels naam om zetten naar een verwisselbare harde schijf? 8)7

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:24

Sick Nick

Drop the top!

dubbelklikken op je S45 icoontje, dan kom je gewoon 'op' de memkaart en kan je eropzetten wat je wilt.
Tenminste, als ik mijn kodak aansluit met de gewone kabel werkt dat zo. Ik gebruik liever de losse reader want die is sneller maar het werkt hetzelfde.

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
Ik krijg geen verwisselbare harde schijf in XP te zien, alleen een nieuwe groep SCANNERS EN CAMERA"S en daar in staat een icoon van een foto toestel met de naam PowerShot S45.
dat is dus je verwisselbare hardeschijf

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
mja en anders kan je ze gewoon via de zoombrowser uploaden? wat is het probleem?

Verwijderd

Topicstarter
frim schreef op 12 April 2003 @ 16:57:
mja en anders kan je ze gewoon via de zoombrowser uploaden? wat is het probleem?
Nou daar zocht ik dus naar, bedankt

Ik was er ondertussen ook achter gekomen dat dat via zoombrowser kon. :P

Het uploaden gaat overrigens wel erg traag
Pagina: 1