Een paar dagen geleden heb ik Windows XP op een aparte partitie op mijn HD geinstalleerd, dit ging allemaal perfect maar het beviel toch niet zo... toen ik vanaf de Windows 2000 cd wilde booten begon mijn PC te flippen en kon hij mijn HD niet meer vinden. We dachten dat mijn HD dood was maar gelukkig was dit niet zo, door een andere HD (oude 2GB volgens mij) eruit te halen wilde hij gewoon weer booten en ik ging vrolijk Win2k opnieuw installeren omdat de oude installatie verkloot was, waarschijnlijk door XP terwijl die netjes op een andere partitie stond 
Toen ik klaar was met het installeren van Win2k ging ik wat drivers installeren, ook de nieuwste Detonator van de Nvidia site, 43.45. Na het rebooten viel het me al op dat hij niet automatisch naar 16 bits en 800*600 was gegaan (wat hij normaal na de installatie van een Detonator doet), nog steeds 640*480 met 16 kleuren...
Ik ben toen in de device manager gaan kijken en daar stond een icoontje met een uitroepenteken voor de Ti4200, dit beloofde natuurlijk niet veel goeds... Onder device status staat "This device cannot start. (Code 10)". Ik heb al gezocht met Google maar dat leverde ook niks nuttigs op... In die XP installatie deed de Ti4200 het nog gewoon maar nadat er het een en ander aan mijn PC veranderd was doet hij het niet meer. Wie kan me helpen?
Toen ik klaar was met het installeren van Win2k ging ik wat drivers installeren, ook de nieuwste Detonator van de Nvidia site, 43.45. Na het rebooten viel het me al op dat hij niet automatisch naar 16 bits en 800*600 was gegaan (wat hij normaal na de installatie van een Detonator doet), nog steeds 640*480 met 16 kleuren...
Ik ben toen in de device manager gaan kijken en daar stond een icoontje met een uitroepenteken voor de Ti4200, dit beloofde natuurlijk niet veel goeds... Onder device status staat "This device cannot start. (Code 10)". Ik heb al gezocht met Google maar dat leverde ook niks nuttigs op... In die XP installatie deed de Ti4200 het nog gewoon maar nadat er het een en ander aan mijn PC veranderd was doet hij het niet meer. Wie kan me helpen?
edit:
De fan v.d. kaart draait nog gewoon en formatteren mocht ook niet baten
De fan v.d. kaart draait nog gewoon en formatteren mocht ook niet baten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 12:06 ]