Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

naar 0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Ben zo vrij geweest je te helpen.....

nog 111 punten over, dus kom maar op >:)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Het staat dus nu allemaal op 0.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Tsja... dat zijn voor mij dus twijfelgevalletjes. Is dat nu behulpzaam of etteren :?:?

• Jaymz
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Op 1 laten.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat is toch totaal overbodig. Heeft niets met behulpzaam te maken. Erboven wordt gewoon Bart Smit als voorbeeld gegeven en die persoon gokt gewoon dat Bart Smit op bartsmit.nl zit. Maar het is verder van geen enkel belang, gewoon een voorbeeldje.
Het is dus voor werkelijk niemand interessant dat Bart Smit op .com zit. Oftewel: Overbodig.

Jullie stellen me teleur, MadMax en Jaymz ;)

Verwijderd

Nou da's het laatste wat ik wil :):)

Zonder gekheid, hoe ga je hier nu mee om? Op zich ga ik voor de off-topic. Omdat het niks toevoegt aan de discussie.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Da's ook goed (beter)! Als hij maar naar 0 gaat >:)

Verwijderd

13.27 MadMax-007 dropt the points and is coming home....over and out.

Verwijderd

Duh? Waazzup ? +1 gemodereerd LOL:)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

En vervolgens zet ik op hem weer op +1, want in principe boeit het niet dat iemand Bartsmit.nl als voorbeeld neemt. Hij verbeterd het gewoon door te zeggen dat Bartsmit een .com is, en dat doet geen kracht af aan de stelling van diegene waarop hij reageert, maar hij corrigeert wel foutieve info.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

kijk en daar ga je dus. Ook jij hebt gelijk :)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dit is precies hetzelfde als een spelfout corrigeren. En dat wordt ook naar Overbodig gemod.
Wat is het verschil tussen zeggen dat "hij word" met dt moet en zeggen dat bartsmit.nl bartsmit.com moet zijn, als dat verder voor het verhaal dat iemand vertelt van geen enkel belang is.
Conclusie: mierenneuken => overbodig.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vind een spelfout verbeteren "mieren-neukeriger"( :? ) dan een URL verbeteren.

Mensen maken in hun haast eerder een spelfout (is ook helemaal niet zo erg) en dat is ook lang niet zo irritant als een typo in een type-nummer of een URL.

Daarom vindt _ik_ dat deze op +1 mag blijven.

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
een typo in een ... een URL.
Maar het is geen URL. Ook geen link om op te klikken. En de post is ook niet bedoeld om mensen naar de site van Bart Smit te leiden.

We zijn wel aardig aan het mierenneuken ondertussen he? }:O

Wanneer iemand een link geeft die niet werkt ben ik het er 100% mee eens dat je die gewoon mag verbeteren zonder op 0 gezet te worden, want een brakke link is inderdaad irritant.
Dat is hier echter niet het geval.

Voorbeeld: als iemand zegt: kijk naar dit artikel op www.tweackers.net/blablabla dan moet een reactie daarop die zegt dat het www.tweakers.net/blablabla moet zijn niet naar 0, omdat anders iedereen die de link probeert te volgen tegen hetzelfde probleem oploopt.
Maar dit is gewoon gelijkwaardig aan een typfout, niet aan een url-fout.

Verwijderd

Mooizo. Over naar de orde van de dag. Staan er nog ergens echt irritante zaken of mismods ??

• Jaymz
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Irrelevant:

'K vindt het best dat je teleurgesteld in me bent. Ik blijf toch naar eigen inzicht modden, zoals ik al eerder heb aangegeven.

Verder ben je nog wel lief hoor :9
Pagina: 1