Toon posts:

speed touch getweaked naar pro en norton Antivirus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb vorige week mijn speed touch home modem getweakd naar pro. Dat is allemaal prima gegaan, alleen als ik nu live-update van norton wil gebruiken krijg ik de volgende mededeling

Connecting to liveupdate.symantecliveupdate.com...
Unable to connect to host
LiveUpdate could not connect to your Internet Service Provider. Verify your dial-up information is correct.
LiveUpdate session is complete.

Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen, ik heb zone alarm pro draaien als firewall. Alvast bedankt voor de hulp :*)

Verwijderd

Zet even die zone alarm pro af.

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Zone alarm pro is uberhaupt niet meer nodig als je dankzij je ST pro achter NAT zit. Tenzij je een backdoor hebt, maar daar heb je virusscanners tegen.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel maar het helpt niet als ik zone alarm uit zet. Hij blijft dezelfde meldingen geven met live-update van norton antivirus, dat hij geen verbinding kan vinden met internet. De vraag blijft dus bestaan hoe kan ik dit verhelpen zodat ik mijn virusdefinitie kan updaten?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Doe eens een ping naar liveupdate.symantec.com :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate