Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] stealth + LCD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey all dit is mn eerste casemod!

de kast is een bagger ding (bij een of ander kut winkeltje gekocht.
Ik had er een nodig dus ik denk neem die maar.

Maargoed de LCD bracket is geen officieel bracket heb ik uit gezaagd en geverft (het verven is niet helemaal gelukt)

Hier de foto's

Dit is dus momenteel het hele geheel beetje bagger kast maar die word binnen kort vervangen met een aopen h600b kasje!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/benjamindebos/casemod/casefront.jpg

Nou dit is dus mn stealthmod open (een fikker en een dvd playah)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/benjamindebos/casemod/frontopen.jpg

Dit is mijn LCD, op dat bracket ben ik best wel trots :D.
De switch ernaast is om de backlight aan/uit te zetten ivm met het licht als je slaapt

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/benjamindebos/casemod/lcd.jpg

Nou dit is de open stealthmod en LCD

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/benjamindebos/casemod/openlcd.jpg

Graag jullie mening :D _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 11:33 ]

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:38
Leuk gedaan, komt natuurlij ksteeds vaker voor dus helaas niet orgineel.Maar ik zie dat er wat afwerking mist rondom de lcd, loopt niet helemaal gelijk. En ik vind deze kast nog niet eens zo tegenvallen hoor. Maar voor de rest leuk gedaan!

If it aint broke, fix it till it is!

Verwijderd

siet ur nice uit! alleen dat LCD bracet en je floppydrive nog ff zilver maken dan ist af...als je teminste al een window hebt?!?!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ze werke terug.

Je drivers zijn wel mooi gestealth. Die kast ziet er toch niet zo erg uit met die kleur toch niet. Mooie paintjob :)

[ Voor 143% gewijzigd door pisart op 12-04-2003 11:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou weetje dit is gewoon oefenen voor mn aankomende kast (aopen H600B) dus geen raam e.d.
Bracket spuit ik denk ik nog fdd gaat vuilnisbak in is kapot koop ik een standaard zwarte. Dan maak ik in die kast (h600b) een windows nuclear teke denk ik (niet origineel dus ik bedenk nog iets anders :D)

Verwijderd

Topicstarter
heh kut ik upload ze ff ergens anders hold on komen er binnen 5 mins aan!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:03

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Zo brak is die kast toch niet?
Erg mooi kleurtje ook :) Hoeveel heeft dat LCDtje je gekost?

Kast is gewoon een nette, stijlvolle kast, maar das mijn mening :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Topicstarter
tis idd wel een leuk ding maar hij valt van elende uit elkaar!

Verwijderd

nice hoor, wat zijn de specs van de pc? Heb je ook een foto als het LCD aanstaat?

Verwijderd

Topicstarter
spec tja.....
Pentium Celeron 900, 256 ram, gf2mx,80 gb,100mbit lan,17 inch 100hertz eizo(mn trots),logitech cordless desktop optical pro( das een bek vol) ,sb live playah, webbycam

Verwijderd

Topicstarter
xal ff voor je kijke voor een foto als LCD aan is btw hij heeft me 7,5 euro gekocht 2x14

Verwijderd

Topicstarter
KUT KUT KUT!!! als iemand voor mij LCD smartie heeft kan ik het draaie hun site is down :|

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:03

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Gebruik de edit knop aub :)

en een Pentium Celeron bestaat niet ;) een Intel Pentium of een Intel Celeron :)

[edit]
En had je daar ook een controller bij dan?

[ Voor 20% gewijzigd door Scatman_II op 12-04-2003 11:41 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Topicstarter
scatman ja is goed :P maaruh controller? gewoon hoede er alleen lpt eraan te vokke voeding eran en klaar is kim met dr lieve kopje

Verwijderd

Topicstarter
toen gebeurde er niets meer :P

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:40

Felyrion

goodgoan!

ziet er netjes uit! ook handig wel dat je je backlight uit kunt zetten :)
maarruhh... keep on moddin' !!

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

LOL, ik heb precies dezelfde kast... alleen dan in het grijs :P
Ik vind 'm wel leuk gemod... alleen jammer dat de bovenste bracket zwart is :)

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

mooi voor een eerste mod :). Gelukkig zie ik niet veel van de verf terug , behalve dan op de bovenste bay ingezo0med ;).
Gaat je nieuwe 600b toch passen in je bureautje ?

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Topicstarter
nee hij gaat op me bureau :P

Verwijderd

Misschien ff een offtopic vraagje, als je je cdspelers op die manier stealth, kan je ze dan alleen nog maar via explorer openmaken? (of iig alleen nog via de "softwarematige" weg). Want het lijkt me dat je niet meer bij de eject knop kunt komen.... (beetje stomme vraag waarschijnlijk, maar ik ben ook een beginner (lees: n00b) )

Verwijderd

Topicstarter
Is niet erg kerel. Je kan het via explorere doen.
Maar wat je ook kan doen is een stukje kurk achter op je plaatje lijmen en dan op het hoekje drukke waar de knopje zit dan voel je een zuivere klik en krijg je ze normaal open.

GL

Verwijderd

dus dan plak je kurk op het frontje van je cd speler (dus het stuk dat er uitkomt) daarop maar je het materiaal vast dat je al voorkant wilt hebben. En dan zorgen dat de kruk niet te dik is:P

Verwijderd

woops

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 12:17 ]

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hey dat is mijn case alleen dan als midi :) Cool.
Ik vind het best een goed modbare case, alleen de achterkant maakt het door de hoek bijna onmogelijk om er extra fans in te zetten bij de cpu uitgang.
Ik vind hem mooi, alleen het zwart niet zo. Misschien was donkergrijs wat mooie geweest, maar is natuurlijk kwestie van smaak.

Verwijderd

Topicstarter
de zijkant is ook neit modbaar daar zitte fan gaaten pcies in het midden.
Gezien ik een nuclear teke wil dremele gaat dat niet maar ding valt ook van elende uitelkaar

• m-m
  • Niet online

m-m

W00d13, kan je de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop wat vaker gebruiken? En even een beetje op je taalgebruik en spelling letten? Medegebruikers ergeren zich daar namelijk een beetje aan.

Verwijderd

Als dit je eerste mod is is het knap gedaan hoor! Jammer dat de afwerking bij de lcd niet zo mooi is..

Enne, let op de post van m-m want ie heeft gelijk..

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het _/-\o_, sorry
btw waarom die edit knop???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 14:43:
ik weet het _/-\o_, sorry
btw waarom die edit knop???
Omdat het hier anders een rommelige warboel wordt ;)

Maar je stealthmod is goed gelukt moet ik zeggen

Verwijderd

Topicstarter
dank je

Verwijderd

netjes gedaan bij mij is het een stuk minder mooi geworden :( maarja voor alles een eerste keer :) mag ik weten hoe jij ze bevestigt heb aan je laatje? ik heb er gewoon een stukkie karton tussen gedaan en daarop dat frontje geplakt :P mijn staan bij het kleine mod forum :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus het voorkantje eraf gepakt (klepje van het laadje).
ik heb ik dubbelzeidig plakband er op geddaan
En nu komt het ik heb op dat plakband 2 potloden gedaan (past psies), potloden beetje op maat sneiden.
Dan heb ik het station in de kast geschroefd alle klepjes heb ik eraf gehaald (dan kan die verder naar achter zonder klepjes te vernachelen(!) dan het laden frontje erop.
flink aanduwen, kijk of die goed op zn plaats zit, w88 tot het goed droog is ("of hard" tja plakband moet ook hechten)!. en naar achter duwen (het station)

p.s. zorg wel dat je goed plakband heb bij mij laat het nu al los maar kep er ander (heel sterk dubbelzeidig) plakband op gedaan nu blijft het wel zitte.

p.p.s sommige kasten passen de klepjes niet goed onderelkaar, gewoon fftjes schuurpapier pakke (of een vijl) en klaar is kees.

Succes er mee

als je nog iets neit snapt vraag het (!) tis moeilijk uit te legge

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 10:17 . Reden: text adding ]

Verwijderd

Topicstarter
dus das nietzo moeilijk :P

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Die edit knop is ervoor om een vorige post van je aan te passen, zodat je niet iedere keer een nieuwe hoeft te plaatsen. Ik raad je aan dat wat vaker te doen, want dit is zwaar irri :)
Let ook even op je taal/spelling :)

Maargoed, tis wel leuk gedaan hoor, wel erg basic. Ik heb zo ook mn brander "gestealth", maar dan met een stuk gespoten plexiglas :)

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
ty

dat van dat plexyglas is wel vet

ga ik ook doen bij me nieuwe kast denk ik

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 10:41 ]

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11 21:30
heb ff een vraagje hoe je die plaatjes maak die voor je cd spelers zitten zijn dat gewoon je orginele plaatjes of niet ? en hoe bevestig je die?

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 17:00

Quintus

Eg wel! Dus....

winux schreef op 24 April 2003 @ 22:13:
heb ff een vraagje hoe je die plaatjes maak die voor je cd spelers zitten zijn dat gewoon je orginele plaatjes of niet ? en hoe bevestig je die?
Voor een stelthmod gebruik je de gewone plaatjes waar je de pootjes vanaf breekt. Het plaatje zet je er dan met dubbelzijdig tape of plakband op. Wil je hem handmatig opendoen dan moet je nog even van achter het plaatje fixen waar het eject knopje zit. Stealthen kost je nog geen kwartier.

Over de mod zelf, de stelthmod is goed in de trent van de kast. Het plaatje van de LCD staat weer goed bij die van de Floppy. Natuurlijk is het geheel niet meer zo speciaal hier op GOT maar het zie ter wel goed afgewerkt uit.

Keep on moddin.

Edit: hmm een voorbeeld hoe te stealhen stond eiglijk al wat verder naar boven.

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 25-04-2003 00:32 ]

Unknown

Verwijderd

w00t lijkt een beetje op me dreamca$e prachtig maar normaal!;)

Verwijderd

Topicstarter
dreamcase? wat bedoel je

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Kun je nog wat pix posten met wat detailweergaves?
En de zijkant von dik best aardig te modden, net onder de 'roosters' een 12 cm fan gezet, ging aardig. Je kunt er ook een heel windows in zetten en dan de fans in dat window.

Verwijderd

Topicstarter
ik vond die zijkanten zo gigantisch %$&#@$#.
Ik denk mooie kasje valt ie van ellende uit elkaar, naja ik heb net me kamer verbouwd (figuulijk dan ;)). Ik heb mn drives gestealth in een aopen h600b kast er komt een mooi raam in met cffl.
Ik wil het alsvolgt doen graag jullie reactie:

4 driehoeken uit de hoeken halen en daarin het midden een fan, dan helemaal bovenin tussen de 5,25 bays en het voeding blok een neon blauwe fanner, cffletje erin klaar is kees

wat denk je ervan erg simpel of nog vette ideetjes?

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

lcd lelijk ingebouwt.. :r sorry dat ik het zeg.. maar tis geen porem.. je kan beter het zwarte deel van het lcd nog achter het frondplaatje houden. ik heb dit zelf ook gedaan en dan met afstandbusjes vastzetten. deze lijm je op het front en zet hem met moertjes achter op het lcd vast. in mijn volgende mod zie je het wel.. een auto om de pc heen. (of andersom :D )

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 11:39:
KUT KUT KUT!!! als iemand voor mij LCD smartie heeft kan ik het draaie hun site is down :|
http://www.kingofdos.com/...d.php?action=viewcat&id=2
Daar:
Smartie 5.1.0.3
port95nt.exe
Paar Skins

[edit]
even een downloadcategory aagemaakt op mijn site, dan kan ik zien of het gedownload wordt ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 11:45 ]

Pagina: 1