Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Gebeurt dit ook als je de muis direct van het begin er al op aangesloten hebt, of alleen als je nadat je comp is opgestart de muis erin prikt.
Verwijderd
Je kan dit per user instellen bij je inlogscherm toch ?
En TweakUI kent ook scroll-settings...
Ook als de muis er al voor de start in zit.Terw_Dan schreef op 12 April 2003 @ 11:03:
Gebeurt dit ook als je de muis direct van het begin er al op aangesloten hebt, of alleen als je nadat je comp is opgestart de muis erin prikt.
Ja maar dat heeft er niets mee te makenVerwijderd schreef op 12 April 2003 @ 11:07:
Je kan dit per user instellen bij je inlogscherm toch ?
Op een of andere manier zet ie de settings terug naar '1' bij het opstarten. De touchpad is de eerste "mouse" denk ik, zit intern aan de ps/2.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
ik heb helaas exact hetzelfde probleem. Helaas nog geen oplossing gevonden.
promedion 5600ds overigens, dus synaptics touchpad. De muis die ik er aan hang is een USB IntelliMouse Explorer.
promedion 5600ds overigens, dus synaptics touchpad. De muis die ik er aan hang is een USB IntelliMouse Explorer.
Leaping Lab Rats!
Mijn oplossing was trouwens opnieuw installeren en daarna *geen* driver voor de touchpad installeren
Pagina: 1