[Muis] Muis aan laptop: instellingen niet onthouden

Pagina: 1
Acties:

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Ik heb een probleem met m'n laptop. Er zit een touchpad op, maar ik sluit vaak een extra muis op de USB poort aan.

Het probleem is het volgende: de instellingen voor het touchpad zijn standaard dat scrollen "1 line at a time" gaat. Dat is vreselijk langzaam met een normale muis met scrollwheel. Elke keer als ik Windows XP start moet ik opnieuw een ander aantal (5 oid) instellen. Kan ik op een of andere manier dit toch permanent veranderen?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gebeurt dit ook als je de muis direct van het begin er al op aangesloten hebt, of alleen als je nadat je comp is opgestart de muis erin prikt.

Verwijderd

Je kan dit per user instellen bij je inlogscherm toch ?

En TweakUI kent ook scroll-settings...

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 12 April 2003 @ 11:03:
Gebeurt dit ook als je de muis direct van het begin er al op aangesloten hebt, of alleen als je nadat je comp is opgestart de muis erin prikt.
Ook als de muis er al voor de start in zit.
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 11:07:
Je kan dit per user instellen bij je inlogscherm toch ?
En TweakUI kent ook scroll-settings...
Ja maar dat heeft er niets mee te maken :). Ik doe alles onder dezelfde user.

Op een of andere manier zet ie de settings terug naar '1' bij het opstarten. De touchpad is de eerste "mouse" denk ik, zit intern aan de ps/2.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:58
ik heb helaas exact hetzelfde probleem. Helaas nog geen oplossing gevonden.

promedion 5600ds overigens, dus synaptics touchpad. De muis die ik er aan hang is een USB IntelliMouse Explorer.

Leaping Lab Rats!

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Mijn oplossing was trouwens opnieuw installeren en daarna *geen* driver voor de touchpad installeren :)

Pagina: 1