Bekijk mijn blog voor tekst en uitleg - En ik ben dus ICT-ondernemer of geloof dat ik daar goed mee op weg ben al.
een xchat-8.x script importeren in xchat-9.x of andersom?
wtf? XChat8 ? 9 ?? ik heb 2.0 !
nouja, ik heb em maar via rpmfind gevonden ... ik zal nog es kijken
bij nader onderzoek blijkt dat 2.0.1 de meest recente versie is van XChat ... dus ehmm wat bedoel je met 8 of 9 ??
bij nader onderzoek blijkt dat 2.0.1 de meest recente versie is van XChat ... dus ehmm wat bedoel je met 8 of 9 ??
[ Voor 37% gewijzigd door Ulysses op 12-04-2003 10:36 ]
Bekijk mijn blog voor tekst en uitleg - En ik ben dus ICT-ondernemer of geloof dat ik daar goed mee op weg ben al.
o sorry
Ik wist niet dat 2.0.1 al uit was. Ik zei het verkeerd 
een xchat-1.8.x script importeren in xchat-1.9.x of andersom gaat fout. Dat bedoelde ik. Dat je dus wel de juiste versie van het script hebt.
een xchat-1.8.x script importeren in xchat-1.9.x of andersom gaat fout. Dat bedoelde ik. Dat je dus wel de juiste versie van het script hebt.
Ja, je had gelijk, de scripts die ik probeerde te laden waren voor 1.8 geschreven 
maar dat stond helemaal achteraf ergens op die site vermeld.... ik heb nu de 2.0 versie van het XMMS scripts en dat draait prima
maar dat stond helemaal achteraf ergens op die site vermeld.... ik heb nu de 2.0 versie van het XMMS scripts en dat draait prima
Je chatscript word bljkbaar wel goed geladen, de traceback is van python namelijk. Blijkbaar mis je een python module (Xchat).
Open maar eens een nieuwe python tab (/py console) en probeer daarin
Dan zou je dezelfde fout moeten krijgen, als het goed gaat zegt die niets. Als het mis gaat, check je xchat versie, de python plugin interface is volgens mij wel na xchat 1.8 veranderd. Dus misschien heb je het met een ouder script te maken.
\beter laat dan nooit
Open maar eens een nieuwe python tab (/py console) en probeer daarin
code:
1
| import xchat |
Dan zou je dezelfde fout moeten krijgen, als het goed gaat zegt die niets. Als het mis gaat, check je xchat versie, de python plugin interface is volgens mij wel na xchat 1.8 veranderd. Dus misschien heb je het met een ouder script te maken.
\beter laat dan nooit
[ Voor 3% gewijzigd door sebas op 12-04-2003 14:44 ]
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Pagina: 1