Is het de bedoeling, dat via : http://www.tweakers.net/ext/robot.dsp het hele nieuwsoverzicht (2.3 MB) kan worden bekeken
Lijkt mij overbodig
Ja, is voor searchengines.
Professioneel Hyves-weigeraar
VerklaarWouter Tinus schreef op 12 April 2003 @ 08:16:
Ja, is voor searchengines.
De spiders van Google en dergelijke die informatie indexeren vinden hun informatie door één site op te vragen, de links op die site te volgen, dan de links die daar weer op staan, etc. Door een verborgen link naar die robot.dsp op te nemen in de code weten we zeker dat de spiders alle nieuwsposts vinden. Omdat de rest van de site met javascript wordt opgebouwd zouden ze anders bar weinig links tegen komen
.
Dat valt trouwens wel mee denk ik aangezien google ook alle t.net gallery pagina's heeft geindexeerd, alle reviews etc, dus dat kan ie wel zelf vinden
Google wel, maar dat is niet de enige searchengine natuurlijk
.
Kan dit niet gevaarlijk zijn ?? Dat ie in de DB gaat snuffelen ??
(Of zeg ik nou iets heel doms ???
)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 11:43
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Is absoluut niet gevaarlijk hoor
Het is niet alleen makkelijk voor de searchengines, maar ook handig voor mij.
Misschien een gebruikersversie maken die opgesplitst is in pagina's?
Als ik mij verveel kan ik dan eens oude nieuwsposts gaan bekijken zonder andere content.
Lekker koppen snellen.
Als ik mij verveel kan ik dan eens oude nieuwsposts gaan bekijken zonder andere content.
Lekker koppen snellen.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Daar is het dus niet echt voor bedoeld.Resistor schreef op 12 April 2003 @ 20:16:
Het is niet alleen makkelijk voor de searchengines, maar ook handig voor mij.
Lekker koppen snellen.
En nu ik er toch doorheen ben gegaan: er staan een aantal software/driverupdates zonder titel, helemaal onderaan in de lijst 
(ik wilde een snel overzicht zien van wat de eerste nieuwsposts waren die geïndexeerd zijn, dit viel op)
(het eerste gat wat ik zo snel zag zit bij 2046)
(ik wilde een snel overzicht zien van wat de eerste nieuwsposts waren die geïndexeerd zijn, dit viel op)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Vroeger zaten hier ook de embargo-nieuwsposts bij
.
Het probleem wat zich dan heeft voorgedaan is dat de betreffende update was gekoppeld aan een produkt wat later verwijderd is uit de DB. Ik meen dat het alweer enige tijd niet meer mogelijk is, maar dat die posts er nog steeds staan.Resistor schreef op 12 April 2003 @ 20:35:
En nu ik er toch doorheen ben gegaan: er staan een aantal software/driverupdates zonder titel, helemaal onderaan in de lijst
Ha, dat is fijn, want mijn spider die tweakers.net tegenkwam die heeft er een warboel van gemaakt. Ga em deze url voeren
Pagina: 1