Ik heb sinds gisteren dat ik bij het opstarten van een spel de melding krijg van 'Out of Frequency'. Na 10 sec gaat mn monitor naar stand-by. Als ik dan CTRL-ALT-DEL druk slaat mn monitor weer aan en kom ik weer in windows.
Ik heb de vernieuwings frequentie van mn monitor op verschillende standen gezet, maar niks helpt.
Ook kan ik niet meer aanvinken dat ik modi wil verbergen die niet worden ondersteund door mn monitor. (kon eerst wel)
Als ik een spel in window-mode open werkt het wel...
Iemand enig idee om dit te voorkomen? Ik heb btw gesearcht, maar dat leverde geen resultaten op die genoeg overeen kwamen.
/edit: Specs:
P4 2,53 Ghz
512 DDR pc 2700
120 GB HD 7200 rpm
GF 4 TI 4200
Win XP Prof NL
Ik heb de vernieuwings frequentie van mn monitor op verschillende standen gezet, maar niks helpt.
Ook kan ik niet meer aanvinken dat ik modi wil verbergen die niet worden ondersteund door mn monitor. (kon eerst wel)
Als ik een spel in window-mode open werkt het wel...
Iemand enig idee om dit te voorkomen? Ik heb btw gesearcht, maar dat leverde geen resultaten op die genoeg overeen kwamen.
/edit: Specs:
P4 2,53 Ghz
512 DDR pc 2700
120 GB HD 7200 rpm
GF 4 TI 4200
Win XP Prof NL
[ Voor 18% gewijzigd door Sport_Life op 12-04-2003 02:39 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25