Toon posts:

[Freesco] Wachtwoord veranderen van admin.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou graag weten hoe ik me pass van de gebruiker admin kan veranderen. Dit omdat iemand zo leuk was dit te veranderen.

Ik weet me root inlog nog.. :) en login via putty maar kan weinig doen nu.

owja ik heb gezocht maar heb alleen andere problemen gevonden.. en heb weinig verstand van linux.

effe duidelijkheid.. Ik wil de password van de admin wijziggen via putty met users root.. alleen ik heb geen idee er van hoe dit moet :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 00:35 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
heb je zelf gekeken,....?? engels spaans dit en dat.. maar dus niet wat mijn probleem kan oplossen!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 00:30:
[...]

heb je zelf gekeken,....?? engels spaans dit en dat.. maar dus niet wat mijn probleem kan oplossen!
Nee ik heb zelf niet gekeken, ik weet namelijk niet je exacte probleem en wat je allemaal al precies geprobeerd hebt.

Ik ging er vanuit dat ALS er een mogelijkheid was om dat pass te veranderen, dat het dan in de handleiding/readme zou staan en die staat tussen die zoekresultaten.

Verwijderd

Topicstarter
dreeke schreef op 12 april 2003 @ 00:32:
[...]

Nee ik heb zelf niet gekeken, ik weet namelijk niet je exacte probleem en wat je allemaal al precies geprobeerd hebt.

Ik ging er vanuit dat ALS er een mogelijkheid was om dat pass te veranderen, dat het dan in de handleiding/readme zou staan en die staat tussen die zoekresultaten.
Ja dit is door de admin in op het floppy te starten.. dus naar de server toe te gaan en ik dat is geen mogelijkheid staat ergens diep in de kelder zonder monitor of wat dan ook :D

• dreeke

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 00:34:
[...]

Ja dit is door de admin in op het floppy te starten.. dus naar de server toe te gaan en ik dat is geen mogelijkheid staat ergens diep in de kelder zonder monitor of wat dan ook :D
mja ok, maar dat had je er niet bijgezegd.... dus dat kan ik niet ruiken vanaf hier ;)

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
passwd gebruiker?

Verwijderd

Topicstarter
:) die zocht ik ...

alleen nu doet die dat van de unix gebruikers... :(

'/cgi/usr.cgi'. daar staat de gebruikers voor de onderhoud..

hoe kom ik daar en hoe edit ik dat dan?

Na veel zoeken heb ik hem gevonden :) alleen nu heb ik EDIT usr.cgi getypt alleen nu weet ik niet hoe die edit werkt want als ik F1 doe komt er een ~ in beeld :(

jammer staat er niet in :( waar de hel kan ik de pass van de admin veranderen... :( want passwrd admin werkt wel maar de pass kan ik niet gebruiken want hij veranderd niet... :(

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 01:07 ]

Pagina: 1