Toon posts:

TV kaart van jetway

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met jetway pci tv station, deze heeft ingebouwde FM en afstandbediening.
Het schijnt dat je zelfs je PC met de afstandbediening kan uitschakelen.
Maar voor de rest ken ik die kaart niet echt.
Voor de prijs hoef ik het niet te laten: 40 euro

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 07:24

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

De kaart ken ik zelf niet maar let gewoon op de chip (BT878) en tuner (Philips ofzo) die er op zitten en of er drivers voor Windows XP van zijn als je dit draait.

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om het andere merken TV kaarten met FM, de FM op te nemen?

Verwijderd

Topicstarter
BTW er zit een BT878 chipset op, is 40 euro trouwens wel goedkoop, het is dat mijn vriend het goedkoop vindt vanwege alle extra's, maar ik en ook jullie kennen die kaart niet op Google is er ook geen review van bekend

• -bolio-

-bolio-

Ja lijkt me stug als dit niet kan aangezien je ook gewoon het tv signaal kunt opnemen. Bij mijn Hauppauge TV kaart gaat het audio signaal gewoon via een pass through kabeltje naar de line in van de geluidskaart. Als de radio software niet de mogelijkheid bied om op te nemen zou je dus nog altijd het line in signaal kunnen opnemen.

• -bolio-

-bolio-

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 23:53:
BTW er zit een BT878 chipset op, is 40 euro trouwens wel goedkoop, het is dat mijn vriend het goedkoop vindt vanwege alle extra's, maar ik en ook jullie kennen die kaart niet op Google is er ook geen review van bekend
Tja wat heet goedkoop? Ik heb een jaar of 2 geleden voor mijn hauppauge WinTV Go 100 gulden betaalt. Zat geen afstandsbediening of radio op dus het is denk ik wel een aardige prijs mits er ook kwaliteit geleverd wordt.
Pagina: 1