Toon posts:

[ADSL] Alcatel Speed Touch Home Tweaken?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb hier een Alcatel Speed Touch Home, getweaked naar Speed Touch Pro.
Bij gebruik van netmeeting echter kan k geen beeld ontvangen, wel zenden.

Nu heb k wat zitten zoeken en heb gelezen dat een tweak naar een 510v4 met uPnP misschien wel soelaas kan brengen. Is dit zo? En is er eigenlijk een manier om die tweak toe te passen? Werkt netmeeting dan wel degelijk (ontvangen - zenden)?

Ivm met dat tweaken... ik zie hier overal staan uploaden dit en veranderen dat..
Is het dan niet gewoon handiger om alles wat op een 510v4 modem staat via ftp op harde schijf te zetten en dit up te loaden naar een Speed Touch modem?

Greetz

Verwijderd

Is dat wel nodig dan? Heel bekend met netmeeting ben ik niet, maar imho is het voldoende om de poorten die netmeeting nodig heeft gewoon te 'natten' naar de comp waar je t op wilt draaien (dus met telnet, nat, create, blabla)?

Verwijderd

Topicstarter
die portmapping heb k van in het begin al toegepast, en het resultaat was dus het bovenstaande... wel video verzenden, maar niets ontvangen.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Net meeting en Msn zijn simpelweg gewoon brakke software. Ze kunnen namelijk niet goed met NAT omgaan, dit zou bij iig Msn 5.0 verholpen zijn maar nog veel mensen hebben er problemen mee.

Over de tweak naar de 510, Ja die bestaat. Helaas zal dit je probleem niet oplossen, deze router heeft namelijk wel Upnp maar het is nog maar een halve (en hele brakke) implementatie ervan.
Speedtouch home naar -> Pro w Fwall of 510
In het topic hierboven kan je ervaringen (en een guide) vinden over/van de tweak naar de 510/pro w firewall. Maar lees deze guide zeer goed. Je zal namelijk niet de eerste zijn die hiermee zijn modem naar de eeuwige jachtvelden helpt.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Inderdaad, alles over het upgraden van een SpeedTouch is in de search te vinden. :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.