S55 verschilt inderdaad niet zo veel van de T68i; polyfonische beltonen en java zijn de grootste verschillen.
IK heb de s55 vorige week voor men vriendin gekocht (heb zelf t68i)
En na een tijdje ermee gespeeld te hebben, had ik spijt dat ik men vriendin men t68i niet gegeven had

De s55 heeft wel enkel polysound en java meer, maar wat ik veel interesanter vind is dat je veel meer kunt instellen, zeker tegenover de t68.
Op de s55 kun je bv. helemaal zelf instellen wat de foon doet als hij een tijdje niet gebruikt wordt (ofwel een statisch beeld,ofwel een screensaver, ofwel een scherm zoals de t68 geeft(alleen staat er geen klok maar een operator logo) ofwel zet je deze functie uit.
Je kan het geluid ook beter instellen (je kan zowat alle geluidsevents instellen)
Ik vind trouwens ook dat siemens laat zien hoe het moet: de datacable die eral bijzit en alle nodige software voor te synchroniseren (Voor de t68 mag je extra geld afdokken als je je gsm wilt synchroniseren met andere soft dan ms outlook)
Dit om te zeggen dat de kleinere verschillen ook wel belangrijk zijn
Btw. kan iemand de prijs zeggen van dit toestel (dus zonder abo, gewoon los)
in de pricewatch staat hij 500euro, heb al in winkels in de buurt(belgie) gezien dat hij 550 kost
Maar ik heb hem wel gekocht voor 280 in Luxemburg, en ik vind 220euro toch een vrij groot verschil