The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Ik heb nu het volgende probleem nog:
Ik heb via het hardwarebeheer ACPI ahw gereset waardoor alle hardware opnieuw geïnstalleerd werd en nieuwe IRQ's kreeg.
Er zijn drie apparaten die op IRQ 11 draaien, en ze lijken allemaal te werken.
- SiS 7001 PCI to USB Open Host Controller
- C-Media AC97 Audio Device
- ND010 Ethernet/Fast Ethernet PCI Bus Adapter #2
Maar de Windows bureaubladicoontjes e.d. zijn helemaal ranzig van kleur en m'n 3d hardwareacceleratie werkt niet doordat ik nog steeds niet uit de safemode kom.
Ik heb via het hardwarebeheer ACPI ahw gereset waardoor alle hardware opnieuw geïnstalleerd werd en nieuwe IRQ's kreeg.
Er zijn drie apparaten die op IRQ 11 draaien, en ze lijken allemaal te werken.
- SiS 7001 PCI to USB Open Host Controller
- C-Media AC97 Audio Device
- ND010 Ethernet/Fast Ethernet PCI Bus Adapter #2
Maar de Windows bureaubladicoontjes e.d. zijn helemaal ranzig van kleur en m'n 3d hardwareacceleratie werkt niet doordat ik nog steeds niet uit de safemode kom.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Safe Mode werkt in win2k met een default VGA adapter, dus met 16kleuren.
JE moet dus achterhalen waarom je niet in full-mode kan opstarten. wat gebeurt er dan? BSOD?
JE moet dus achterhalen waarom je niet in full-mode kan opstarten. wat gebeurt er dan? BSOD?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik krijg niet echt fouten waarmee ik iets kan. Ik zal even de laatste fouten opnoemen:
- Kan I/O-besturingsinformatie van NBT-apparaat niet lezen
- WMI ADAP kan het DLL-prestatiebestand winspool.drv niet laden vanwege een onbekend probleem binnen het DLL-prestatiebestand: 0x0
En mn pc start gewoon op in 32-bits kleuren met een normale resolutie. Maar als ik bijvoorbeeld FS2002 op wil starten krijg ik de volgende melding:
Safe mode has been enabled because your systeem is currently unable to use hardware acceleration. While in Safe mode, you will be able to run Flight Simulator and troubleshoot hardware issues, but performance and display quality will be affected. Product Support Services does not support Safe mode.
Maar ik krijg een hele hoop icoontjes zoals:

En dat ziet er niet mooi uit, verder werkt alles wel in de goede kleuren.
Probeer je videokaart eens te herinstalleren
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Pagina: 1