Hey hallo,
Eerst wil ik even excuseren voor mijn slordige topic van gister (die ook snel gelocked werd lolz).
Zo nou ik wou jullie mensen eens vragen wat jullie van mijn logo vinden.

Dit is eigelijk meer een soort flyer. Het is nog niet af want echt veel zegt het nog niet
Voor briefpapier of de site bijv. neem ik dan een uitsnede zoals dit:

In z/w ziet dat er dan zo uit:

Pelle wilde zo graag weten _waarom_ ik het logo zo gemaakt heb.
Ten eerste ik vind de boog (grote cirkel) wel origineel en mooi
maar je kunt er ook een betekenis in vinden.
Bijv als een netwerk dat op de zwakke plekken (de dunne stukjes) door onze services wordt aangevuld tot een goed lopend geheel.
De punt is toch wel het teken van het net en blauw is mijn en mijn beste maat waarmee ik het bedrijfje run lievelings kleur.
Web.Fusion klinkt leuker dan webdesign (marketing lolz) en wekt misschien ook wat meer nieuwsgierigheid. dotConnect wordt nog een verrassing als ik genoeg php beheers haha
...
Anyways wat vinden jullie ervan en hadden jullie nog tips/aanmerkingen?
(ik heb alles zelf getekend met photoshop en de 2 'iconen' met fireworks)
Eerst wil ik even excuseren voor mijn slordige topic van gister (die ook snel gelocked werd lolz).
Zo nou ik wou jullie mensen eens vragen wat jullie van mijn logo vinden.

Dit is eigelijk meer een soort flyer. Het is nog niet af want echt veel zegt het nog niet
Voor briefpapier of de site bijv. neem ik dan een uitsnede zoals dit:

In z/w ziet dat er dan zo uit:

Pelle wilde zo graag weten _waarom_ ik het logo zo gemaakt heb.
Ten eerste ik vind de boog (grote cirkel) wel origineel en mooi
Bijv als een netwerk dat op de zwakke plekken (de dunne stukjes) door onze services wordt aangevuld tot een goed lopend geheel.
De punt is toch wel het teken van het net en blauw is mijn en mijn beste maat waarmee ik het bedrijfje run lievelings kleur.
Web.Fusion klinkt leuker dan webdesign (marketing lolz) en wekt misschien ook wat meer nieuwsgierigheid. dotConnect wordt nog een verrassing als ik genoeg php beheers haha
Anyways wat vinden jullie ervan en hadden jullie nog tips/aanmerkingen?
(ik heb alles zelf getekend met photoshop en de 2 'iconen' met fireworks)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 22:33 ]