Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Xp pro] Crash explorer.exe bij openen mijn doc's *

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik de map Mijn Documenten wil openen krijg ik keer op keer een melding dat Explorer gecrasht is.
Andere gebruikers van deze pc krijgen vaak meteen bij het opstarten deze melding.
Explorer is gaar?

Ik heb CHKDSK, system restore en Ontrack FixIt utils geprobeerd maar niks mag baten, wat moet ik doen?

tnx Blackd :>

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 21:54 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 21:32:
O d*amn, topictitel vergeten, sorry, modje?? :>
Geef je titel even door via Schop een Modje of via een topicreport, dan pas ik 'm aan :)

Edit: aangepast :)

[ Voor 5% gewijzigd door blackd op 11-04-2003 21:52 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 21:32:
Wanneer ik de map Mijn Documenten wil openen krijg ik keer op keer een melding dat Explorer gecrasht is.
Andere gebruikers van deze pc krijgen vaak meteen bij het opstarten deze melding.
Explorer is gaar?

Ik heb CHKDSK, system restore en Ontrack FixIt utils geprobeerd maar niks mag baten, wat moet ik doen?

tnx Blackd :>
Wat staat er in de eigenschappen van het icoon Mijn Documenten op de je bureaublad, misschien dat je pc crashed doordat er iets vreemds staat in het pad?

Verwijderd

Topicstarter
Ye Greate'96 schreef op 11 April 2003 @ 22:36:
[...]

Wat staat er in de eigenschappen van het icoon Mijn Documenten op de je bureaublad, misschien dat je pc crashed doordat er iets vreemds staat in het pad?
Nee staat niets vreemds.

Is er geen manier op explorer.exe te herstellen of opnieuw te installen?

Verwijderd

Ik heb het ook gehad ja, is je pc toevallig overclocked? Bij mij was het zo dat het geheugen te hoog stond en dan kreeg ik ook steeds die melding.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 09:37:
Ik heb het ook gehad ja, is je pc toevallig overclocked? Bij mij was het zo dat het geheugen te hoog stond en dan kreeg ik ook steeds die melding.
Nee niks over geclockt

Word er echt helemaal gek van :(

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 09:37

Cow_tipping

On the run for D.B.!

WinXP kun je gewoon over je oude installatie heen zetten, waarbij de oude explorer.exe wordt overschreven. Dit geldt ook voor Service Pack 1.
Maar ik zou toch eens kijken met een andere filemanager of er geen corrupte bestanden, ikoons of CD-ROMs in je pad staan.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heb je al eens gescand op virussen? Probeer anders ook een online virusscanner www.housecall.nl oid

Verwijderd

Topicstarter
pisart schreef op 12 april 2003 @ 09:47:
Heb je al eens gescand op virussen? Probeer anders ook een online virusscanner www.housecall.nl oid
Tis geen virus
Pagina: 1