• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:37
Ik ben van plan om een digtale camera te kopen maar ben een arme scholier en weet ongeveer wel wat ik wil

ik wil een goede camera , met flits en met een lcd scherm,kwalitatief moeten de foto's rond de 2 megapixels zijn en hij mag niet al te duur zijn, hebben jullie advies want ik ben de weg kwijt met zoveel camera's

budget = +- 100 euro

alvast bedankt!

Verwijderd

je budget is wel heeeeel laag voor wat je ervoor terug wilt. Ik denk dat jij al gauw richting Aldi-cams of trust dingen moet. Maar er zijn hier al heel veel topics over, ff zoeken?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:34

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Wanneer ben je jarig?

100 euro is te weinig voor wat jij wilt.

Vanaf 180 euro heb je een Canon Powershot A200 of een Fuji Finepix A202.

Misschien dat je voor dat geld ergens een leuke tweedehands kunt vinden.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Tsi niet zo moelijk, echt niet ;)

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/62/top

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-01 00:02

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Een hp 320 is wel redelijk en goedkoop, maar nog altijd 64 euro boven je budget.

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-02 13:42
of de HP120 (staat alleen niet in de pricewatch)

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

cybershot 3.2 MP gezien in de reclame bij een foto zaak in nijmegen aan plein 44 voor de onwerkelijke prijs van 80 euro....
(prijswijzigingen en drukfouten mogelijk, maar toch het vermelden waard)

• AFR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

AFR

Met een budget van 100 euro kun je waarschijnlijk het beste een tweedehands camera kopen. Schrijf voor jezelf eerst eens op wat de eisen zijn:

Wat wil je fotograferen en onder wat voor belichtings-omstandigheden? Indien je veel binnen wilt fotograferen is het zaak om een camera te kiezen met een kleine minimale brandpuntsafstand ("groothoek"). Als je veel fotografeert onder donkere omstandigheden kan het handig zijn om een ccd te nemen met een hoge lichtgevoeligheid en/of aansluitmogelijkheid voor een externe flitser.

Indien je je serieus met fotografie bezig wilt gaan houden loont het de moeite om ook te kijken naar de mogelijkheden om dingen handmatig in te stellen, filters/voorzetlenzen te gebruiken en 2x3 ipv 4x3 formaat te gebruiken.

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
100 euro is toch echt te weinig denk ik. Zelf heb ik een kodak cx4200 en dat vind ik een ongelofelijk prettige camera. Maar ja... altijd nog meer dan 100 euro. Denk dat je beter ff kunt doorsparen en dan een goeie kopen dan nu iets kopen omdat je het nu perse wil en dan achteraf balen omdat het niet aan je eisen voldoet.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.