Toon posts:

DivX op TV kijken, Welke videokaart en tv moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort een nieuwe TV en videokaart kopen en wil dus mijn tv op m'n computer aansluiten.
maakt het uit wat voor tv en videokaart ik koop?
zo nee, wat kan ik het beste nemen?

voor een tv wil ik zo'n 300 tot 400 euro gaan uitgeven...dus een dure breedbeeld word het niet :)
en ik hoef ook niet de allerbeste video kaart te hebben, want gamen doe ik niet veel op mijn oude bakkie (P3 450mhz) als ie het maar goed doet met m'n tv

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
GeForce MXje als videokaart, prima voor TV out en kan je toch nog beetje mee gamen....TV maakt in principe weinig uit, is wel wenselijk dat er een Video-IN aansluiting op zit

Verwijderd

Deze al gelezen?

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03)
De grote tv-out FAQ

Geforce/Radeon is al zat...
PriceWatch - Videokaarten

Gesorteerd op TV-out kwaliteit:
- Matrox Millennium G450 DualHead 16MB € 86 (tip: 2ehands)
- Connect 3D ATI Radeon 7000 64MB TV-Out Dualhead € 40,-
- Point of View GeForce2 MX400 64MB TV Out € 45,-

Tip: neem geen Geforce2MX400 64MB, die is nogal slecht met beeldkwaliteit (ik heb er hier 12 gehad die een stuk slechter als m'n Geforce2MX200 32MB waren - zowel met VGA als TV-Out...)

TV: neem er in ieder geval eentje met 1x Scarts en 1x S-video aansluiting, veel budgettv's met maar 1 scart kunnen geen S-video over Scart aan en gebruiken dan composiet (wat een stuk brakker beeld geeft).

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 21:03 ]

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:36

boesOne

meuh

Mwa.. zou toch een kaart pakken met een suprieure tv out, en das geen geforce.
Zou een ATi nemen, maar eigenlijk een Matrox.. Een G450 ofzo lijkt me een goed idee. Zeker voor dat bakkie van jou.

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties! hier heb ik zeker weten wat aan :)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Een s-video ingang op je TV is wel een must eigenlijk (als je via een TV-out kaartje gaat kijken). Beste beeld kwaliteit!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
hoe zit het met de Matrox G550? is die net zo goed als de 450? of misschien beter?
de 450 is namelijk niet meer verkrijgbaar hier en ik ben niet zo dol op bestellen...

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:36

boesOne

meuh

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 03:46:
hoe zit het met de Matrox G550? is die net zo goed als de 450? of misschien beter?
de 450 is namelijk niet meer verkrijgbaar hier en ik ben niet zo dol op bestellen...
Volgens mij is ie prima..

Lees maar eens wat reviews

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Pagina: 1