Zo onvindingrijk was ik nog net niet dat ik dat over het hoofd zag.

Maar ik heb echt op alle updates en upgrades van groups en servers geragt totdat ik eens ons weegde, maar hij schijnt het volgens mij niet goed te verwerken. Er gebeurt dus gewoon totaal niks. Die geselecteerde groepen blijven maar leeg.

blackd schreef op 12 april 2003 @ 10:38:
[...]
Heb je wel een XS4ALL abo? Ik zie je iig niet van een XS4ALL hostname posten, en indien je niet via een XS4ALL IP verbinding maakt met newszilla, moet je een username & password opgeven van een XS4ALL account, om headers op te kunnen halen.
DataBeest schreef op 12 April 2003 @ 10:48:
[...]
Maar dan is de grouplist ook niet binnen te halen, tenzei je die van een andere newsserver vandaan hebt gehaald.
Maargoed, wat er bij jouw waarschijnlijk mis is, is één van deze instellingen:
[
afbeelding]
Dus: In je newsserver properties moet je de maximum allowed connections op minstens 1 zetten (Bij newszilla is dat maximaal 3 trouwens..).
EN je moet in het 'Batch' scherm ook minstens 1 threadh aanvinken. Dan moet hij het doen, of het tenminste proberen.

Neen, ik heb de provider Brunssum.net. Maar ik vul natuurlijk niet die XS4ALL gegevens in hoor; wat in die tutorial stond. Zoals je op de 1e screen ziet jas ik netjes mijn eigen news-server erin.

Dus dat gedeelte is volgens mij wel dik in orde; toch.
Overigs staan de allowed connections en threads ook vol open, dus daar zou 'ie feitelijk geen moeite mee moeten hebben I guess.
Note: Ik heb zo onschuldig mogelijke newsgroupen proberen te pakken, dus a.u.b. niet miepen over die screens. 
mno schreef op 13 April 2003 @ 10:35:
Dan gaat ie headers binnenhalen. Daarna links op die group klikken om de headers te zien (het bovenste gele icoontje moet ingedrukt zijn, anders zie je geen complete headers).
En hier gaat het dus fout. Ik zie 'em dus wel de groups updaten (in ieder geval dat probeert 'ie), maar ik heb zo'n idee dat die bewerking de mist in gaat. Zoals je op de 3e screen ziet is hij concreet eigelijk niks aan het downloaden. Download-speed blijft ook op 0,00 staan en aantal bytes wat hij binnen heeft gehaald is ook nix komma nix in tegenstelling tot 2e screen waar het progje ook echt daadwerkelijk aan het downloaden is. Ik heb zelfs nog voor de zekerheid mijn Firewall ff gedisabled, maar zonder resultaat.
MR_VIPER schreef op 13 April 2003 @ 11:17:
Er is een probleem met updaten van de headers in v1.46beta bij de incremental update. Ik had er ook last van ben terug gegaan naar 1.45beta daar ging het wel goed. Probleem doet zich overigens @ random voor. De ene keer update hij wel andere keer niks.
Mja, ik ga eens proberen een iets oudere versie te downloaden...

Wie weet gebeurd er een wonder en werkt die wel.