Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Launching containers into space
Vind je dat niet een beetje erg zielig?Whieee schreef op 11 april 2003 @ 20:27:
hmmm ik kan via Ethereal al zien wat mn zus typt op msn, door de TCP stream te onderscheppen...dus het lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk....
p.s. Wat typt je zus zoal dan? LOL . Ze zal wel erg boos worden als ze daar achter komt!
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
ehmmm ik kan het. Dat wil niet zeggen dat ik de hele dag achter mn Linuxconsole zit om te kijken wat mn zus msn't. Ik was alleen benieuwd of het kon... en ja het kan dus
Ik ken het proggie alleen zelf niet
57696520646974206c65657374206973206e657264
1) waarom wil jij de msn van anderen lezen? (niet echt mijn zaak maar toch benieuwdbbarten81 schreef op 11 April 2003 @ 20:35:
ik heb het programma nog niet gekocht. het kost 50 $. Ik wilde eigenlijk weten of iemand ervaring heeft met dat spy buddy
2) 50$ vind ik veel. Met Ethereal kan het ook (en dat is gratis
[ Voor 14% gewijzigd door Sneak[3G] op 11-04-2003 20:41 ]
Verwijderd
Het is gewoon een dikke trojan. Dat wil zeggen dat de andere partij eerst een soort virus moet installeren voordat hij jou kan 'bespioneren'. Het programma wat jij in je startpost noemt is dan ook niets anders dan een betaalde versie van Sub7 en Back Orifice.bbarten81 schreef op 11 april 2003 @ 20:39:
hmm je begrijpt me niet denk ik. Ik was aan het zoeken voor een MSN tool die de contactlist namen veranderd (omdat al mijn vrienden zo lollig zijn om hun naam om de minuut te veranderen). Ik kwam toen op deze site. Ik schrok heel erg omdat ik graag niet wil dat anderen mijn gesprekken kunnen afluisteren, zoals iedereen dat liever niet wil. Dus jij beweert dat je met Ethereal kan zien wat ik MSN naar vrienden als ik je mijn hotmail geef? Dat zou ik heel erg vinden als dat kan. Ik wil gewoon weten hoe makkelijk het is. Zodat ik privegesprekken niet meer voer over de MSN.
Anyway, als je een betere MSN client zoekt, probeer Trillian eens... Prima alternatief.
Als je goed bent kun je met wat moeite altijd data onderscheppen, je moet alleen wel weten waar je mee bezig bent. Dus het kan altijd; in de computerwereld is tot nu toe nogmaar weinig uitgevonden wat na een x tijd alweer gekraakt is.bbarten81 schreef op 11 april 2003 @ 20:37:
nou ja dat je het op een netwerk kan vind ik nogal logisch eigenlijk. baas op je eigen netwerk zoals dredge al zei. Kan het ook bij willekeurige mensen op het net? Je kan zo wel over hele gevoelige info beschikken.
Je bent nooit veilig; voor niks niet... de vraag is alleen of mensen die hiervoor goed genoeg zijn interesse hebben in jou msn gesprekjes; dacht het niet.
En of het programmaatje het kan; ach het is mogelijk; maar wie heeft er 50 dollar voor over om zoiets te kopen als het ook gratis kan? Ik denk toch niet dat je MSN-buddy's hebt die er zoveel geld voor over hebben om maar jou berichtjes te kunnen lezen; dan zou ik eerder een andere contact-list aan gaan schaffen
Conclusie van het verhaal: veilig ben je nooit; onbelangrijk ben je al snel
Ik zag trouwens in de search dat er al aardig wat topics over bestaan!
En over die illegale website: LOL
Ach, een leuk verhaaltje en een goede disclaimer helpt al een stuk. Daar komt nog bij dat er absoluut geen strenge wetgeving tegen dit soort dingen is. Er zijn bijvoorbeeld ook nog duizende warez sites die het ook gewoon uit kunnen houden. Trouwens, dit programma zal ook wel een packetsniffer mogelijkheid hebben - wat dus wel legaal is.bbarten81 schreef op 11 April 2003 @ 20:45:
ok ik snap het. Ik snap alleen niet dat het gewoon commercieel is en legaal. Zo'n site kan je dan toch niet in de lucht houden?
Verwijderd
OMG dat moet ik ook
hoe heet dat tooltje en waar kan je het legaal downloaden?
Ik hoef dus geen moeite te doen om ze te lezen
Verwijderd
Verwijderd
lol, hoe heb jij dat allemaal geblockeerd dat lijkt me ook wel wat, omdat mijn zusje echt een zootje van die pc heeft gemaaktIcey schreef op 11 April 2003 @ 21:10:
Mijn zusje heeft msn+ geinstalleerd, ze wist alleen niet dat die ook chatlogs aanmaakt, en buiten haar bureaublad heeft ze verder geen acces (msn+ had ik geinstalleerd voor haar, want dat recht heeft ze ook niet)
Ik hoef dus geen moeite te doen om ze te lezen
Verwijderd
Hmm handigWhieee schreef op 11 April 2003 @ 20:27:
hmmm ik kan via Ethereal al zien wat mn zus typt op msn, door de TCP stream te onderscheppen...dus het lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk....
Ik denk dat dit alleen niet gaat in een omgeving waarin je de server wil "bespieden"
Dit is namelijk de computer waarop mijn zus aant msn'nen is
Of is dit wel mogelijk? .. lijkt me niet heh
Verwijderd
Runt wel een beetje obvious in je taskmanager, ook na renamen.
Maar een keylogger en een packet sniffer vind je overal gratis.
Er bestaat een remote sniffer maar je moet er enoooooreuhm voor betalen. (5000$ of zo maar is speciaal licentiemodel) maar het is wel heeel goed (maja, met de standaard /proc/sys/net in linux kun je die alweer uitschakelen) - maakt gebruik van ARP poisoning, MAC-adres spoofing enzo. Hetzelfde kun je met iets meer moeite doen met google:lcrzoex
Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org
remote sniffer?.... euh.Guru Evi schreef op 12 April 2003 @ 00:30:
Lol, zou het een remote sniffer zijn dan zou ik het nog kopen (decompileren & veranderen).
Maar een keylogger en een packet sniffer vind je overal gratis.
Er bestaat een remote sniffer maar je moet er enoooooreuhm voor betalen. (5000$ of zo maar is speciaal licentiemodel) maar het is wel heeel goed (maja, met de standaard /proc/sys/net in linux kun je die alweer uitschakelen) - maakt gebruik van ARP poisoning, MAC-adres spoofing enzo. Hetzelfde kun je met iets meer moeite doen met google:lcrzoex
Dan heb je het of over een man in the middle attack of over het installeren van een trojan/key logger op een remote machine. Beide progsels zijn niet erg duur maar gebruikt ervan is simpelweg verboden (als het doelwit ontwetend is).
Lol, iedereen zit hier z'n zus(je) te beloeren. Balen dat ik er niet eentje heb.
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
ah, mijn zus loopt al gillend weg als ik een net send berichtje stuur
[ Voor 13% gewijzigd door Icingdeath op 12-04-2003 11:03 ]
LiefZusje> wat heb je me toch lekker genomen vannachtbbarten81 schreef op 11 April 2003 @ 20:56:
jezus man! je eigen zusje!!! Daarvan wil je echt niet weten wat die in het weekend doet!
ThaBigPimp> ik zal morgen Karel en Peter ook meenemen, dan kunnen we kwarttetten
[ Voor 3% gewijzigd door VlasBaard op 12-04-2003 11:16 ]
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
Verwijderd
Kwartetten is met een T minderVlasBaard schreef op 12 april 2003 @ 11:09:
[...]
LiefZusje> wat heb je me toch lekker genomen vannacht
ThaBigPimp> ik zal morgen Karel en Peter ook meenemen, dan kunnen we kwarttetten
![]()