Verwijderd

Topicstarter
Mijn broer heeft een Archos Jukebox die nu al 3x defect is gegaan (2x is de Jukebox vervangen) , is dit normaal voor dit merk ? ik vind het namelijk vreemd omdat de leverancier ook plots is gestopt met de verkoop van ALLE archos produkten.

Ik moet eerlijk zeggen , dat hij er ook niet super stevig uit ziet :(

Zijn er meer mensen met problemen of is dit toeval ?

http://www.archos.com

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 19:26 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Mijn archos is "nog" maar 1x stuk gegaan. (beetje door mijn eigen schuld, had em laten pleuren en toen was de hd gecrashed) Maar heb wel een nieuwe gekregen. Maar als ik nu moest kiezen, ging ik niet die archos kopen. Kwaliteit is te slecht van dat ding, verf gaat van de knoppen af, knoppen zitten er los op, loopt vaak (erg vaak) vast en reageerd soms heel langzaam (10 seconden vertraging voor een actie zoals volgende nummer enz)
Geluidskwaliteit is wel goed btw.

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 10:11

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 19:23:
Mijn broer heeft een Archos Jukebox die nu al 3x defect is gegaan (2x is de Jukebox vervangen) , is dit normaal voor dit merk ? ik vind het namelijk vreemd omdat de leverancier ook plots is gestopt met de verkoop van ALLE archos produkten.

Ik moet eerlijk zeggen , dat hij er ook niet super stevig uit ziet :(

Zijn er meer mensen met problemen of is dit toeval ?

http://www.archos.com
Topicstarter, is de Jukebox die jij bedoelt degene die je gelinked hebt (dwz de Jukebox Multimedia)?

Archos heeft de vervelende habit al haar producten "JukeBox" te noemen, en zo is je probleem een beetje vaag qua omschrijving.

Als je nl. een "oude" JukeBox Studio hebt, dan is de kans groter dat deze niet geweldig functioneert dan bij een "nieuwere" JukeBox Recorder. De JukeBox Multimedia's, tja, wat kan ik ervan zeggen? Zo'n beetje de enige HDD-speler waar ik me nog steeds niet echt in heb verdiept.

Het bedrijf Archos is niet bezig met failliet te gaan, getuige hun nieuwe range: de Multimedia JukeBox AV1X0/AV3X0 (jaja originele name verzinnen kunnen ze daar wel). Wellicht kun je overwegen een ander model aan te schaffen (dus ruilen met evt. bijbetaling) als je het echt niet vertrouwt.

Over het algemeen zijn de "latere" producten van Archos prima in orde. De Jukebox Recorder is mijns inziens een van de betere modellen qua prijs/kwaliteit. Dat het er niet uitziet, tja: veel mensen nemen de lasten voor lief bij zoiets. Een iPod is nu eenmaal een stukje duurder, als je een 20 GB-spelerke wilt bestellen.

Je zult trouwens wel even wat duidelijker moeten omschrijven *wat* nu precies het "probleem" was met de JB van je broer, misschien herkent iemand het dan en kan deze persoon je verder helpen.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• BlackMage
Owja: Mijn Jukebox is btw de Jukebox Studio 10 (10gb)

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Archos is echt geen top merk, het lijkt leuk maar koop liever een ipod of creative.

Misschien kan je hem nog omruilen voor een ander apparaatje.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• BlackMage
Ik denk dat hij hem al wel langer heeft dan de "ruilperiode" van de winkel. Die is meestal maximaal 2 weken ofzo. Daarna heb je gewone garantie waardoor je hem zowizo meer dan 4 weken kwijt bent als er iets mee mis is.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Mwoach, kapot gaan zullen ze over het algemeen niet zo heel snel doen (trust me, ik werk o.a. op de helpdesk voor Archos). Wat je wel veel ziet is dat mensen tegenvallende resultaten hebben qua levensduur van de batterij.
De nieuwe multimedia Jukebox die eraan zit te komen is overigens wel heel erg stoer, de nieuwe 300 series multimedia's dus (linkje: http://www.archos.com/dow...rchos_cebit.030303.en.pdf). Ik heb vorige week een kwartiertje met dat ding mogen spelen, en eindelijk hebben ze nu een fatsoenlijk scherm om naar te kijken en een goede gui (alhoewel de UI nog niet af was). Overigens, laat de naam van de nieuwe producten je niet voor de gek houden. De nieuwe multimedia jukebox 120 is dus geen 120 Gb :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• cybered
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
(overleden)
Mijn achos multimedia Jukebox 20 gb werkt nogsteeds perfect heb um al z'n 6 maanden en wordt zeer veel gebruikt. :*)

Verwijderd

Ik heb zelf ook een multimedia jukebox, die van mij is nu stuk en ik baal echt van de slechte service van archos :( . Bij mij is het plugje binnen in de archos voor het geluid los gegaan ofzo. Bij mij reageerd archos totaal nergens op, als ik ze bel zeggen ze dat ik moet mailen en als ik ze mail reageren ze niet. Ik moet mijn archos naar archos zelf opsturen (ik heb hem in hawaii gekocht, dus kan moeilijk naar de winkel terug gaan). Alleen niemand kan mij vertellen waar ik hem naartoe zou moeten sturen, zelfs archos zelf niet |:(
Heeft een van jullie een idee wat ik hiermee moet :'( ?

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Bel even de importeur uit Dronten, dit is een klein bedrijfje (2 man) die wel
degelijk voor "Archos" staan. Denk dat je daar wel meer succes hebt.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

heb jij daar toevallig het telefoon nummer van of de naam van het bedrijf, ik kan het namelijk nergens vinden. Als je de nederlandse helpdesk bedoeld. dan heeft het totaal geen nut, daar krijg ik steeds alleen maar de botte reactie, das niet ons probleem, wij zijn alleen voor de software.

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

wat een knakending dan ook :/. zoiets mag gewoon niet gebeuren!. Ikzelf heb dan ook nooit dat ding overwogen, omdat hij er lomp uitzag en er gewoon geen vertrouwen in had

Ipod Ownage :Pmaar daar hebben jullie hier nu niets aan O-)

specs

Verwijderd

Topicstarter
Nauw inderdaad wat een botte helpdesk zeg, hij heeft vandaag zijn beurs nog maar een keer opengetrokken en een Apple IPOD besteld die ziet er in ieder geval een stuk beter uit.

Nooit geen Archos meer bij Peerk344 in huis wat een rommel zeg :(

Je moet eens voor de gein eens bij google.nl in typen Archos en Problems , je weet niet wat je ziet.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 20:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op 12 April 2003 @ 18:00:
Mijn archos is "nog" maar 1x stuk gegaan. (beetje door mijn eigen schuld, had em laten pleuren en toen was de hd gecrashed) Maar heb wel een nieuwe gekregen. Maar als ik nu moest kiezen, ging ik niet die archos kopen. Kwaliteit is te slecht van dat ding, verf gaat van de knoppen af, knoppen zitten er los op, loopt vaak (erg vaak) vast en reageerd soms heel langzaam (10 seconden vertraging voor een actie zoals volgende nummer enz)
Geluidskwaliteit is wel goed btw.
Gefelicteerd ! je hoort bij de Archos defecten club , nog 2x te gaan !

Verwijderd

Topicstarter
AvOn schreef op 12 April 2003 @ 18:18:
Archos is echt geen top merk, het lijkt leuk maar koop liever een ipod of creative.

Misschien kan je hem nog omruilen voor een ander apparaatje.
Hij heb vandaag een Ipod besteld , ik heb zelf een iRiver en een Ibead waar ik dik tevreden over ben maar hij werkt liever met een Jukebox (ik vind ze vrij groot en zwaar) al is die Ipod wel erg stoer
Pagina: 1