Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 19:23:
Mijn broer heeft een Archos Jukebox die nu al 3x defect is gegaan (2x is de Jukebox vervangen) , is dit normaal voor dit merk ? ik vind het namelijk vreemd omdat de leverancier ook plots is gestopt met de verkoop van ALLE archos produkten.
Ik moet eerlijk zeggen , dat hij er ook niet super stevig uit ziet
Zijn er meer mensen met problemen of is dit toeval ?
http://www.archos.com
Topicstarter, is de Jukebox die jij bedoelt degene die je gelinked hebt (dwz de Jukebox Multimedia)?
Archos heeft de vervelende habit al haar producten "JukeBox" te noemen, en zo is je probleem een beetje vaag qua omschrijving.
Als je nl. een "oude" JukeBox Studio hebt, dan is de kans groter dat deze niet geweldig functioneert dan bij een "nieuwere" JukeBox Recorder. De JukeBox Multimedia's, tja, wat kan ik ervan zeggen? Zo'n beetje de enige HDD-speler waar ik me nog steeds niet echt in heb verdiept.
Het bedrijf Archos is niet bezig met failliet te gaan, getuige hun nieuwe range: de Multimedia JukeBox AV1X0/AV3X0 (jaja originele name verzinnen kunnen ze daar wel). Wellicht kun je overwegen een ander model aan te schaffen (dus ruilen met evt. bijbetaling) als je het echt niet vertrouwt.
Over het algemeen zijn de "latere" producten van Archos prima in orde. De Jukebox Recorder is mijns inziens een van de betere modellen qua prijs/kwaliteit. Dat het er niet uitziet, tja: veel mensen nemen de lasten voor lief bij zoiets. Een iPod is nu eenmaal een stukje duurder, als je een 20 GB-spelerke wilt bestellen.
Je zult trouwens wel even wat duidelijker moeten omschrijven *wat* nu precies het "probleem" was met de JB van je broer, misschien herkent iemand het dan en kan deze persoon je verder helpen.