Ik heb hier nog een 386 met 8Mb liggen waar nu IP masquerade op draaid, ik zou daar ook een personal proxy op willen dauwen, gaat dat??? (en werkt het dan ook een beetje )
Een proxy opzetten wil denk ik wel. Hnagt er wel van af wat voor OS je draait, er zijn bv geen proxy's beschikbaar onder dos.
Maar of je stats kan gaan draaien op die bak dat weet ik niet.
Maar of je stats kan gaan draaien op die bak dat weet ik niet.
...
Zo lang je geen statsrun met die bak draait moet het lukken. Wat voor een verbinding heeft het ding?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ikke draai dan wel een hele rustig keyserver eigenlijk alleen voor thuis gebruik.....
maar hij draaid helemaal oke
op een 486 80Mhz en ook stats zie stats.opvolger.org
Maar oke hij doet er wel paar min over om de stats te maken daaro ook maar 1 update per uur
Dan moet het mer een 386 ook wel lukken..
OS van mij is dan wel Linux.
maar hij draaid helemaal oke
op een 486 80Mhz en ook stats zie stats.opvolger.org
Maar oke hij doet er wel paar min over om de stats te maken daaro ook maar 1 update per uur
Dan moet het mer een 386 ook wel lukken..
OS van mij is dan wel Linux.
By ikke geschrijft
Als je een proxy draait waar al gauw dagelijks tussen de 6.000 en de 12.000 blokjes op geflushed worden dan is het na ongeveer 100 dagen al niet meer rendabel om dit op een 386 te doen, volgens mij. Tenzij je gewoon de stats elke maand reset. Dan is er geen probleem lijkt mij...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Het was dus eigenlijk wel de bedoeling om er stats op telaten lopen, moet dus maar ff kijken naar iets vlotters.
Verder heeft ze een 128k kabel verbinding en draait hij onder Linux
Om Mr_Atheist ff een idee te geven 6000 wu's per dag haal ik nooit, laat staan 120000 :(
het zal eerder rond de 2000-2500 gaan liggen
Verder heeft ze een 128k kabel verbinding en draait hij onder Linux
Om Mr_Atheist ff een idee te geven 6000 wu's per dag haal ik nooit, laat staan 120000 :(
het zal eerder rond de 2000-2500 gaan liggen
Maar je kan het toch wel proberen?
8 MB is wel beetje weinig, misschien dat je ergens uit een andere ouwe bak wat rammetjes kan trekken.
Maar het wel willen denk ik.
8 MB is wel beetje weinig, misschien dat je ergens uit een andere ouwe bak wat rammetjes kan trekken.
Maar het wel willen denk ik.
...
Pagina: 1