Spelfouten voorbehouden.
Deze topic is al heel wat keertjes voorbij gekomen. 
Gebruikde Search-functie
Gebruikde Search-functie
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
ik houd mijn kop al en ga zoeken 
sorry mensen was niet mijn bedoeling
STOM!!!
sorry mensen was niet mijn bedoeling
STOM!!!
Spelfouten voorbehouden.
Zo'n ding verbruikt maar 1 of 2 watt. (wat?)
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
WIE 
(wie?)
achja ik weet alleen niet waar ik ze kan kopen want bij moce amsterdam zijn die starters al uitverkocht
(wie?)
achja ik weet alleen niet waar ik ze kan kopen want bij moce amsterdam zijn die starters al uitverkocht
Spelfouten voorbehouden.
Wat?! 1 a 2 watt, wat is dat weinig watt voor een neon lamp. Wat ben ik nou aan het doen, wat bedoel ik hier te zeggen, niks, wat dom joh (idd.)
hoeveel keer staat hier wat in?!
Op dinsdag 21 november 2000 12:02 schreef Cartman! het volgende:
Wat?! 1 a 2 watt, wat is dat weinig watt voor een neon lamp. Wat ben ik nou aan het doen, wat bedoel ik hier te zeggen, niks, wat dom joh (idd.)
Spelfouten voorbehouden.
Begin december zouden de startertjes er weer zijn 
Moet je niet gelijk zeggen waar precies, anders zijn ze weer zo uitverkocht
<font size=1>en moet je nu eens opletten hoet goed die search functie gebruikt gaat worden</font>:Z
<font size=1>en moet je nu eens opletten hoet goed die search functie gebruikt gaat worden</font>:Z
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Gaat eens bij de plaatselijke kijksjop- langs! daar hebben ze een geld test apparaatje lache dinkie hoor....Maar ja daar gaat het niet om slopen dat ding en alleen de lamp bewaren......
Kost maar 3 tientjes ofozow!
en't werkt ook nog
en't werkt ook nog
Verwijderd
ik heb een neonbuis op 12v in m'n scooter zitten, dat kreng kost 50 piek bij een brommerzaak, geen starters of niks nodig. Kreng wordt ook niet warm en verbruikt 8w.
daar hadden we het niet over he? bovendien zijn scooters uit tweakeroogpunt best leuk, ze worden namelijk ook altijd overgeklokt...Op woensdag 22 november 2000 04:00 schreef TweaKERS het volgende:
Scooters suck
Sorry hoor maybe ben ik dom maar wat zijn startertjes :?:?Op dinsdag 21 november 2000 22:57 schreef botoo het volgende:
Begin december zouden de startertjes er weer zijn
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1