dat zou kunnen ja, maar je ziet in het popupje niet in welk forum er gepost is toch?SiHiDa schreef op 13 april 2003 @ 22:13:
[...]
* SiHiDa gooit een glas water in zijn gezicht.
Verhogen ja... En hij download idd 4x de active topics.Je kunt dan misschien beter een whole forum toevoegen en dan overige forums ignoren. Dan heb je maar een keer downloaden.
anders zou je een soort cache moeten maken, dat die kijkt of een bepaalde url al gedownload load is door een ander forum
heb ik gedaan en nu krijg ik het ook bij andere:Vreemd dat hij dan ook nog de 'Advanced details' opent. Start NMChecker eens opnieuw.

daarnaast blijft hij iedere keer maar die popup geven dat er een FavTopic is veranderd terwijl dat niet het geval is

edit:
mja, ik heb nu het programma maar afgesloten, het opent teveel (onnodige) popups, en trekt enorm wat bandbreedte, maar verder lijkt het me een prima progje, als er het een en ander aan veranderd is zal ik hem opnieuw proberen, maar tot die tijd blijf ik nog even bij lift
mja, ik heb nu het programma maar afgesloten, het opent teveel (onnodige) popups, en trekt enorm wat bandbreedte, maar verder lijkt het me een prima progje, als er het een en ander aan veranderd is zal ik hem opnieuw proberen, maar tot die tijd blijf ik nog even bij lift
[ Voor 16% gewijzigd door Erkens op 13-04-2003 22:21 ]