Ik heb de nieuwste demo versie van Logomanager gedownload en geinstalleerd op m'n laptop met windows ME. Logomanager connect heel even met m'n 8310 en daar na is er geen verbinding meer. Weet iemand waar t aan kan liggen. Ik heb ooit eerder Logomanager erop gehad en toen werkte alles perfect. Ik krijg wel steeds een melding van windows dat ie een infrarood apparaat heeft gevonden. Dat had ik eerder nooit.
Als je de 1e keer je 8310 voor je Laptop legt gaat ie als het goed is automatisch de driver(s) installeren.. Je kan ook de GSM drivers voor de 8310 ff runnen (kan nooit kwaad).
Dat je de verbinding verliest ligt iig niet aan Logomanager maar aan je drivers (of settings; maar bij mij werkte het default al prima)!
Dat je de verbinding verliest ligt iig niet aan Logomanager maar aan je drivers (of settings; maar bij mij werkte het default al prima)!
[ Voor 8% gewijzigd door Ook op 11-04-2003 21:31 ]
Wees consequent, maar niet altijd
Nope bij mij niet, ik nu helemaal geen verbinding meer met m'n 8310. Wat ik ook doe, hij geeft steeds tzelfde aan namelijk geen verbinding. Er kan toch niks storen ofzo?
Bij 'draadloze verbinding' in het configuratiescherm wordt de 8310 wel herkend maar kan ik er verder niks mee doen.
Bij 'draadloze verbinding' in het configuratiescherm wordt de 8310 wel herkend maar kan ik er verder niks mee doen.
Drivers geinstalleerd?? Ik had nl hetzelfde probleem.. Hij kon wel eenmalig contact maken, maar daarna verbrak de verbinding weer.. Misschien kan je eerst eens proberen of het wel lukt met de officiele (PC Suite) software, ook van bovenstaande site te pakken.
Wees consequent, maar niet altijd