Toon posts:

[SG] Wat is er mis?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er mis met dit topic?
Arm gewichten
Hij laad de hele pagina niet meer. En als ik er nog een keer op klik dan gaat hij naar de eerste pagina van het topic. Maar de laatste pagina wil hij niet meer laden. :?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ctrl F5 misschien ?

ik heb nergens lsat van, wie weet is het een vaag cache probleempje ofzo ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Hmmzz hij doet het nog steeds niet. Ik heb alle cache weggegooid. cntr F5 gedaan. Doet het ook niet. Misschien ligt het aan mijn Opera... Alleen ik kan wel al die andere pagina's bekijken.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
zet javascript eens uit in de preferences van react

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

draai je toevallig de nieuwe betaversie ofzo ? Als je andere browsers het wel goed weergeven, lijkt het mij idd ook een bugje in Opera...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar het rare is, ik heb er net nog in zitten posten. Ik ging de afwas doen. En toen kwam ik terug om te kijken of er een reply was en toen kon ik er niet opkomen. Ik gebruik btw al heel lang Opera 6.0

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 16:55 ]

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:21
Doet het prima hier met Konqueror en Mozilla; volstrekt niets aan de hand met die page.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
heb je die javascript in je prefs al uitgezet?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hier in SM kunnen we er weinig mee, ook als je niet meer reageert :P

Bug in react zelf lijkt me sterk, vandaar laatste kans in SA, dus SM --> SA

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 13:18
Onder Opera 7.03 merk ik niks dat fout gaat in dat topic :)
Heb je het ook als je op Last drukt in dat topic?

The devil is in the details.

Pagina: 1