Ok, ik heb hier al even rondgezocht naar informatie over de Pocket Internet Explorer.
Dit is dus werkelijk een POKKE exploder.
Al gezien, JavaScript wordt niet bepaald goed ondersteund.
Is ook niet zo vreemd als je het volgende terugkrijgt als user_agent:
Mozilla/2.0 (compatible; MSIE 3.02; Windows CE; PPC; 240x320)
MSIE 3 niveau dus. Ik verwacht hier dus geen antwoord op de vraag of decente support voor script mogelijk is onder deze browser. Maar... misschien dat er mensen zijn met ervaring met andere browsers voor dit platform?
Het is een Pocket PC 2002, om preciezer te zijn, een Compaq IPaq 3970.
O ja... als ik weet dat JavaScript goed ondersteund wordt is het geen probleem als het geen freeware is oid, kosten zouden dus van minder belang moeten zijn.
Het is voor fieldresearch bedoeld en maakt gebruik van een (draadloze uiteraard) internetverbinding voor invoer op een webserver hier op locatie. Overige trefwoorden... XML, ASP, Cookies alhoewel ASP puur serverside zou moeten zijn...
Als er iemand is die hier iets van positieve ervaring mee heeft,
Thanx alvast!
Dit is dus werkelijk een POKKE exploder.
Al gezien, JavaScript wordt niet bepaald goed ondersteund.
Is ook niet zo vreemd als je het volgende terugkrijgt als user_agent:
Mozilla/2.0 (compatible; MSIE 3.02; Windows CE; PPC; 240x320)
MSIE 3 niveau dus. Ik verwacht hier dus geen antwoord op de vraag of decente support voor script mogelijk is onder deze browser. Maar... misschien dat er mensen zijn met ervaring met andere browsers voor dit platform?
Het is een Pocket PC 2002, om preciezer te zijn, een Compaq IPaq 3970.
O ja... als ik weet dat JavaScript goed ondersteund wordt is het geen probleem als het geen freeware is oid, kosten zouden dus van minder belang moeten zijn.
Het is voor fieldresearch bedoeld en maakt gebruik van een (draadloze uiteraard) internetverbinding voor invoer op een webserver hier op locatie. Overige trefwoorden... XML, ASP, Cookies alhoewel ASP puur serverside zou moeten zijn...
Als er iemand is die hier iets van positieve ervaring mee heeft,
Thanx alvast!