Toon posts:

Waarvoor ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zal wel een stomme vraag zijn, maar ik kan het nergens vinden. Waarvoor kan die code gebruikt worden als hij gekraakt is?

Het lijkt me leuk om mee te doen, maar als vervolgens mbv van een door mijzelf gekraakte code m'n creditcard nummer op internet onderschept wordt sla ik mezelf ook voor m'n kop.
Dus als iemand me uit zou willen leggen wat het nut van dit verhaal is, en wat er met die code gedaan KAN worden als hij gekraakt is.

Verwijderd

als de code gevonden word kan 64 bits encryptie niet meer gebruikt worden omdat "wij" de de sleutel gevonden hebben

kijk eens op www.dutchpowercows.org

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
IK HEB DE CODE GEVONDEN!!!!!!!
komt ie:

name: elefino
Mastercard: 1546-6854-8561-4569-8541
Exp. date: 02/03

OK dan jongens: KOOP JE RIJK! >:)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
DAM RubZie, daar heb je hem ;)

Maar goed. Van dredge begrijp ik dus dat als de code gevonden wordt je met die code ALLE gegevens kunt bekijken die met dit systeem zijn gecodeerd?? Dat lijkt me dan niet zo leuk want dat betekent dat er een boel vertrouwelijke informatie op straat komt te liggen. De wereld stapt echt niet van de ene op de andere dag over naar een nieuwer (beter) systeem.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
De enige code die wij zullen kraken is van een simpel txt bestandje, maar dit is om aan te tonen dat 64 bits encryptie gewoon te weinig is... Dus je snijft jezelf niet in de vingers, maar je zorgt juist ervoor dat alles in de toekomst nog neter beveiligd wordt.

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
gebeurt er nog iets speciaals als IK de code toevallig onrafel ?

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• Chaos
  • Niet online
Je krijgt $1000 van DNet

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
En je team ook 1000$ (verdeeld).

What's next...RC5-128? ;)

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-05 18:59
Je moet meedoen met OGR, da's tenminste wel nuttig :)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[energy]

64 bits te weinig????

Er zijn nu drie werelddelen vijf jaar bezig om hem gekraakt te krijgen, en dat vindt jij niet afdoende???

Hehe tegen de tijd dat je de info hebt, stond het twee jaar geleden al in de Telegraaf. :)

It's just for fun, je hebt er niks aan.

Als je iets "nuttigs" met je pc wil doen op het moment dat je er niet bent, kan je beter Goldeneye 1.0 oid installeren, moet je alleen geen telefoontikken hoeven te betalen. >:)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
flagg: "we" zijn nog geen 3 jaar bezig hoor :)

Maar dat is wel het doel van deze contest, want 5 jaar om een staatsgeheim te decoderen is best wel kort hoor.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dat weet ik, maar we tegen de tijd dat we klaar zijn zal het wel 5 jaar zijn (dat bedoelde ik)

En staatsgeheimen zijn tegenwoordig "packagedeals" je krijgt er de persoon bij die de "key" kent, kost iets meer maar dan heb je ook wat.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik denk dat staatsgeheimen toch wel iets zwaarder versleuteld zijn dan met een 64 bits sleutel...
Pagina: 1