Toon posts:

[MSN] Kan blokkering niet opheffen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kamaraad van me had dMSN. In dMSN kan je zien of iemand je geblokkeerd heeft dus hij vroeg me of ik hem ff wou blokkeren om te testen of dat werkte.

Ik blokkeer hem dus. Ja, dMSN werkte. ;)

Toen moest de blokkering er weer af maar hoe vaak ik ook drukte hij wou er niet af. Toen heb ik zijn adres verwijderd en opnieuw ingevoerd maar toen kwam hij niet in mijn lijst te staan :?

Ik heb dus de lijst geaccepteerden en niet geaccepteerden nagekeken maar daar stond hij beide keren niet bij :?

Ik draai MSN 5.0.0544 met MSN Plus! 2.02.23.

Is er een blok-list manager ofzo zodat ik dit probleem kan verhelpen of is er een andere manier?

Verwijderd

ik zou neit weten of er een blok list manager is (vast wel), even google'n. Anders even msn uninstall en installe

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 22:56

RammY

Dát!

Probeer es bij een ander in te loggen. Dus op een andere pc. Maybee dat ie hm daar wel wil unlocken. Ik heb het ook wel es gehad met dMSN. Bij volstond een restart van dMSN

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Topicstarter
RamShackle schreef op 11 april 2003 @ 16:05:
Probeer es bij een ander in te loggen. Dus op een andere pc. Maybee dat ie hm daar wel wil unlocken. Ik heb het ook wel es gehad met dMSN. Bij volstond een restart van dMSN
Hij heeft dMSN en ik de gewone MSN. Inmiddels is hij ook weer terug gegaan op gewone MSN omdat dMSN veel geheugen vreet...

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:18
Euhm... wat voor msn naam had hij op dat moment? het kan zijn dat tie een naam had die msn normaal niet toestaat.. en met dmsn werken die namen wel.. blokkeer je zo'n persoon.. dan wordt tie geblokkeerd met de naam die die op dat moment heeft.. wil je hem deblokkeren... dan merkt msn van eej.. hier klopt iets niet..illegale naam.. en je hebt troubles..

volgens mij zit het ongeveer zo :)

En wat dat vele mem verbruik van dmsn betreft...ikzelf heb 786MB dus die paar mb extra boeien me echt niet hoor :)

https://wren.co/join/Devian

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Devian schreef op 11 April 2003 @ 18:06:
En wat dat vele mem verbruik van dmsn betreft...ikzelf heb 786MB dus die paar mb extra boeien me echt niet hoor :)
offtopic:
mja, je kan wel tigduizend gig aan ram hebben maar zodra je resources op zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Devian schreef op 11 April 2003 @ 18:06:
Euhm... wat voor msn naam had hij op dat moment? het kan zijn dat tie een naam had die msn normaal niet toestaat.. en met dmsn werken die namen wel.. blokkeer je zo'n persoon.. dan wordt tie geblokkeerd met de naam die die op dat moment heeft.. wil je hem deblokkeren... dan merkt msn van eej.. hier klopt iets niet..illegale naam.. en je hebt troubles..

volgens mij zit het ongeveer zo :)
En hoe los ik dat op? :?
Ja maar ik/hij heeft niet zoveel MB (256MB) dus werkt het bij ons niet... ;)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:18
Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 18:50:
[...]

En hoe los ik dat op? :?

[...]

Ja maar ik/hij heeft niet zoveel MB (256MB) dus werkt het bij ons niet... ;)
ALS dat het geval is geweest dan.. euhm.. geen idee eigenlijk :) wat ik daar net neertypte was ook eigenlijk meer theorie dan praktijk aangezien er rare dingen kunnen gebeuren als je msn namen gebruikt die msn eigenlijk niet toestaat (maar via dmsn dus wel weer kan) maar ikw eet niet eens of het dit geval is geweest :) zelf heb ik het probleem ook door zoiets dat mijn zusje me nooit meer online ziet.

Je kunt proberen om zelf dmsn even te gebruiken en hem dan te deblokkeren/opnieuw toevoegen.. dat kan mishcien wel werken :)

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Topicstarter
Devian schreef op 11 april 2003 @ 22:38:
[...]

ALS dat het geval is geweest dan.. euhm.. geen idee eigenlijk :) wat ik daar net neertypte was ook eigenlijk meer theorie dan praktijk aangezien er rare dingen kunnen gebeuren als je msn namen gebruikt die msn eigenlijk niet toestaat (maar via dmsn dus wel weer kan) maar ikw eet niet eens of het dit geval is geweest :) zelf heb ik het probleem ook door zoiets dat mijn zusje me nooit meer online ziet.

Je kunt proberen om zelf dmsn even te gebruiken en hem dan te deblokkeren/opnieuw toevoegen.. dat kan mishcien wel werken :)
Ik heb dus dMSN even gestart en hij stond inderdaad op geblokkeerd.... Ik heb de blokkering er nu afgehaald en nu nog ff zien als het lukt... (hij's nog niet online geweest) ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 13:21 . Reden: typo's ]

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 00:42

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

je kan het in msn ook doen in options > privacy en dan de naam selecteren en dan allow
doen en hij is weer normaal

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Verwijderd

Topicstarter
bartje74 schreef op 12 april 2003 @ 16:15:
je kan het in msn ook doen in options > privacy en dan de naam selecteren en dan allow
doen en hij is weer normaal
Daar staat hij niet bij :?

Maar via dMSN heb ik het opgelost :D

_/-\o_ Bedankt Devian! _/-\o_
Pagina: 1