Ik heb een switching hub 10/100. Ik krijg echter geen goede verbinding met een 10 mb el cheapo kaartje. Zelf heb ik een 3 com 100 mbit in mijn bak hangen. Als ik mijn #com op 10 mbit instel werkt het ook niet naar een realtek 100 mbit toe. Ik krijg volgnes 3 com heel veel buffer underuns ook van de realtek 100 mbit naar de el cheapo 10 mbit gaat niet goed (toen maar een 100 mbit el cheapo gekcoht werkt wel) Iemand een idee
switching HUB is of 10 of 100 (dus niet tegelijk).. Mischien dat het daar iets mee temaken heeft?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Ja dat dacht ik al eigenlijk maar het gekke is een vriend van me lukt dit dus wel en ik zie ook wel de andere comps alleen verbininding is traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
zoals zovaak vermeld de laatste tijd in de threads hier
een switching hub kan simultaan een 10Mb met een 100Mb netwerk verbinden. Het zou dus wel moeten kunnen.
Werkt alles wel van 10 naar 10?? en van 100 naar 100??
in dat geval heb je dus een normale 10/100 hub, of als het ECHT een switching hub is, dan is ie defect zou ik zeggen
een switching hub kan simultaan een 10Mb met een 100Mb netwerk verbinden. Het zou dus wel moeten kunnen.
Werkt alles wel van 10 naar 10?? en van 100 naar 100??
in dat geval heb je dus een normale 10/100 hub, of als het ECHT een switching hub is, dan is ie defect zou ik zeggen
100 100 werkt zonder problemen 10 10 nooit geprobeerd moet ik wel wat omsteken maar is wel voor elkaar tekrijgen
Verwijderd
Ga voor 3com of voor Realtech maar niet voor beide ligt volgens mij aan de chipset...
probeer eens een directe verbinding met twisted pair...
probeer eens een directe verbinding met twisted pair...
Pagina: 1