Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Trouwens, tot 5 mei worden blokjes geaccepteerd dus met de classic op nonet kan je tot de 5e flushen...
[ Voor 17% gewijzigd door Marcelloz op 11-04-2003 15:12 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
RC5 en ECC2 heb ik geen zin in.
Muon geen id wat voor client en vind ik niet echt interesant.
OGR is niet spannend, maar wel leuke client
DF nog niet in verdiept
F@H ook geen zin in.
SETI heb ik heel lang geleden al gedaan, en niet interesant meer.
Think is te groot voor een paar pc's
TSC/D2OL, tja zou kunnen, ligt aan de hoeveelheid mem die de client neemt.
En meer was er niet
Juist
BTW, om maar als eerste dan te reageren, wij Pixilated NetphreaX stappen bijna 100% zeker over op OGR-25.
[ Voor 49% gewijzigd door TGEN op 11-04-2003 15:17 . Reden: Mijn shift is brak ]
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Stille hintTGEN schreef op 11 april 2003 @ 15:14:
Je hoeft niet perse in je eentje te proberen de stats te bestormen...
Maar heb ook geen zin in subteam
Juist
Laat me je waarschuwen: verwacht een gebruik tussen de 60 en 110 MB...Jeldert schreef op 11 april 2003 @ 15:11:
Ik heb zelf een tijdje TSC gedaan maar daar ben ik vanaf gestapt vanwege de brakke client (vaak vastlopers+hoog geheugengebruik) en omdat mijn resultaten niet altijd goed aankwamen.
Mja, dan ben je welhaast veroordeeld tot de kleine projecten... Ik zou dan nog eens goed kijken naar Muon, DF (hoewel die client zo'n 100MB mem in beslag neemt, als je de beste prestaties wilt, maar het kan ook met 15MB volstaan), Think, etc...
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Verwijderd
Tegenwoordig zitten TSC en D2OL rond de 50 MB.Thanatos schreef op 11 April 2003 @ 15:18:
[...]
Laat me je waarschuwen: verwacht een gebruik tussen de 60 en 110 MB...
Ik heb zelf een tijdje TSC gedaan maar daar ben ik vanaf gestapt vanwege de brakke client (vaak vastlopers+hoog geheugengebruik) en omdat mijn resultaten niet altijd goed aankwamen.
Verwijderd
TSC/D2ol nemen tussen de 20 en 50 MB in (meestal)Jeldert schreef op 11 April 2003 @ 15:11:
met 1 pc (1gighz) kom je dagelijks al tot de 75 candidates, met d2ol iets minder
TSC is een project waar single users in een redelijke termijn in de top 25 kunnen komen, D2OL is wat groter
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Los Alcoholicos hebben een tijdje G@H gedraaid. Dit was vooral vlak voordat KWSN ons voor de laatste keer inhaalde. Het was de bedoeling om per week te switchen tussen ECC2, DFolding en G@H. Nu G@H stopt (in zijn huidige vorm) komen we daar dus niet meer terug en zullen we ons om diverse redenen focussen op ECC2, OGR en DFolding.
Mensen die mochten twijfelen over wat ze na G@H classic willen gaan doen kunnen een kijkje nemen op SID waar van de meeste projecten uitgebreide FAQS staan. Eventueel kan je per project deze mensen aanspreken mbt vragen en/of opmerkingen over deze projecten.
Als jullie maar allemaal bij DPC blijven
Ik weet het nog niet.... TGC is wel een leuk team.
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Op m'n werk denk ik aan DF, daar heb ik toch 500Mb teveel intern
Maar voor beide projecten geldt: Als de cliënt me niet bevalt, dan zit ik zo weer op een ander project. Voorlopig blijf ik stuk door-genomen.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
*edit*Mobster schreef op 11 April 2003 @ 15:02:
Helaas kunnen er geen reacties gepost worden. Is misschien wel interessant om te zien, waarom tot nu toe 5 mensen voor die ene optie gekozen hebben. Kan dat nog?
*proest*Mobster schreef op 11 April 2003 @ 16:12:
Heren. Let op dat het geen project reclame draad wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door MarkB op 11-04-2003 17:35 ]
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Maar het zal wel aan mij liggen dan....
Er moeten wel de feiten van elk project gegeven kunnen worden. En als bepaalde projecten dan in een beter daglicht komen te staan, is dan niet direct projectreclame.Mobster schreef op 11 April 2003 @ 17:37:
Ik vind een reden geven waarom je stopt met G@H niet hetzelfde als allemaal gaan roepen welk project goed, beter, best is.
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Ik sta achter je hoorMobster schreef op 11 April 2003 @ 17:37:
Ik vind een reden geven waarom je stopt met G@H niet hetzelfde als allemaal gaan roepen welk project goed, beter, best is.
Gewoon korte toelichting waarom je welk project gaat doen en verder moet daar niemand op inhaken van dat het nutteloos of overbodig is. Ieder zijn eigen keus.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
TSC is bij mij een beetje brak met stats ( 10% van mijn resultaten verdwijnen in een zwart gat ), D2OL is qua competitie beetje saai en de F@H/G@H client is i.m.o. zo rot als de pest. En ik heb toch lekker overal genoeg mb's beschikbaar ( min 256MB ) dus dat komt wel goed
[ Voor 7% gewijzigd door Marcelloz op 11-04-2003 18:22 ]
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Muon is idd een beetje 'anders', maar heeft verreweg de mooiste (grafische) client die er is. Heel leuk om te zoen hoe zo'n particle een 3-dimensionale afbuiding doorloopt.Jeldert schreef op 11 April 2003 @ 15:11:
Als je niets te doen hebt, is het erg leuk om te zien.. al is het maar voor 1 puntje

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Er is nog veel meer hoor! Wees maar niet bang.. maar sjek het topic maar wat binnenkort hierover uitkomtJeldert schreef op 11 April 2003 @ 15:11:
Tja, ik weet eigenlijk wat ik ga doen.
RC5 en ECC2 heb ik geen zin in.
OGR is niet spannend, maar wel leuke client
DF nog niet in verdiept
F@H ook geen zin in.
SETI heb ik heel lang geleden al gedaan, en niet interesant meer.
Think is te groot voor een paar pc's
En meer was er niet
B.T.W. tips:
www.rsattak.fr.st
en
www.seventeenorburst.com (team name daar is DPC)
Verwijderd
http://www.aspenleaf.com/distributed/distrib-projects.html
Ja, ik zet mijn hele park om naar de FAH3 client.
en
Ja, ik zet alles wat de FAH3 client kan draaien om.
Verwijderd
Die tweede optie betekend eigenlijk:Marcelloz schreef op 12 April 2003 @ 09:25:
hmmm wat is het verschil tussen :
Ja, ik zet mijn hele park om naar de FAH3 client.
en
Ja, ik zet alles wat de FAH3 client kan draaien om.
'Ja, ik wil alles omzetten, maar sommige computers kunnen het niet aan, dus die zet ik op muon'
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Verwijderd
We kunnen toch niet eeuwig #x blijven staan ??
Projectreclame wordt niet echt op prijs gesteld, als er mensen weg gaan bij Genome dan hebben ze zelf wel hun ideeen over welk project ze willen gaan doen
[ Voor 44% gewijzigd door Dutchman! op 13-04-2003 17:53 ]
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
[ Voor 151% gewijzigd door Dutchman! op 13-04-2003 17:58 ]
trouwens, als 75% een ander project gaat doen, dan blijven er 9 flushers over... best weinig
[ Voor 56% gewijzigd door Marcelloz op 13-04-2003 22:09 ]
Hmmzz. mij een beetje niet vertrouwen hé!X-G schreef op 13 april 2003 @ 17:44:
deze edit was wat voorbarig, eens kijken of de tekst nog terug te halen is
Dutchman...
Als 100% DPC_NightHawk blijft gnomen blijft er genoeg over, beetje relativeren dit verhaal. Tot nu toe heb ik nog geen opmerkingen gemaakt destemeer omdat ze bij F@H en G@H nu druk bezig zijn om de stats met betrekking tot de nieuwe client en G@H vol op orde te krijgen, en daarnaast nog aan het kijken zijn van het buferen van work units om werk voor een week te krijgen. Persoonlijk ben ik ook niet blij met het feit dat de oude client word afgeschoten, maar G@H is dus wel het project waar daadwerkelijke resultaten tegenover staan met de daarbij behorende wetenschappelijke scripties. Als mijn peecees het allemaal aankunnen zullen ze dus vol vertrouwen goed werk blijven verrichten voor G@H.Marcelloz schreef op 13 april 2003 @ 18:48:
Wat biedt je, glazenwassertje?![]()
![]()
trouwens, als 75% een ander project gaat doen, dan blijven er 9 flushers over... best weinig
Het feit dat je subteam reclame neergooit waar het niet hoort vind ik al niet kunnen, laat staan als er een community bezig is om te kijken wat ze gaan doen en wat er van het project gaat komen in de toekomst.X-G schreef op 13 April 2003 @ 19:01:
[...]
Hmmzz. mij een beetje niet vertrouwen hé!
Dutchman...Boeiuh.. zal dadelijk wel ff kijken. Als je het nog kan vinden gaarne...