[Mac] QuarkXPress fout

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Als ik op mijn PowerMac G3 een "groot" (13 Mb) .QXD bestand open via het Appletalk netwerk krijg ik na een aantal seconden een fout, en nokt Quark ermee.

Afbeeldingslocatie: http://willem.yoursite.nl/got/foutmelding-03.jpg

Klik voor vergroting

Krijg hier maar geen verandering in, en het bestand is niet corrupt ofzo, want in QuarkXPress op een Windows platform kan ik het bestand gewoon lezen.

Motor onderhoud bijhouden

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 12:23

chem

Reist de wereld rond

error -1070 aspParamErr: Parameter error
asp = appletalk protocol gok ik zo, zie http://www-2.cs.cmu.edu/a...enzo/html/mac_errors.html

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Passport License compu ligt eruit? Bestand is te beschadigd voor kritische Mac Quark? Probeer eens een kopie van dat bestand in Windows te openen, opslaan, en dan weer op die G3 openen.

LinkedIn
Instagram

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Probeer het eerst eens naar een lokale schijf te kopieeren en dan te openen? Dan weet je of het aan het bestand of aan de verbinding ligt.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Na een aantal keer heen-en-weer gekopieer tussen de verschillende (server) systemen met verschillende OS is het gelukt lokaal te openen. Apart hoor.. Maar bedankt iig voor de reacties. :)

Motor onderhoud bijhouden

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:14

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

en het file locaal opslaan en zio indirect openen?
ASP is het AppleTalk Session Protocol, dus het ligt ergens aan de server-client-communicatie.

draait die server op OSX, ik meen dat er wat problemen waren met de NetInfo db bij het connecten van classic clients op een OSX server, dat zelfs kon leiden tot het crashen van de server.

Quark fouten zijn minder interessant, dat het geheel eruit vliegt enkel bij problemen bij het openen van een file verbaast me niet, ik zou me eerder op de server concentreren; kun je via photoshop wel files van 13Mb van der server openen?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Mja, ook voor moderators geldt de NOS policy - updated 01/04/03.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.