Toon posts:

Vhost

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een eigen server met ADSL aansluiting en een website.
Ik heb ook een IRC BNC erop en als ik daar via een andere pc opga zie ik naam@ip op IRC. Ik zou dat graag veranderen. Hoe kan dit?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Heb je ook al geprobeert om te zoeken ?
Je weet namelijk zelf al wat het is iig, maar hier is echt meer dan genoeg over te vinden op internet.

GoT is namelijk geen helpdesk waarvan je kan verwachten dat wij jou een hapklare handleiding geven zodat jij met 1 druk op de knop je probleem kan oplossen.

Daarbij is het ook wel handig om te laten zien dat je wat heb gedaan als je geholpen wilt worden. Op dit moment kan ik dat helemaal niet zien, bijvoorbeeld aan je topicstart.

Allereerst is het handig om een goede topictitel te kiezen (deze heb je niet).
Dan schrijf je al de gegevens op die wij nodig hebben (bijvoorbeeld je internet provider).
Daarna zal het bij dit probleem ook wel handig zijn om je operating system op te schrijven, want wij kunnen wel dingen gaan gokken, maar daar schiet je niks mee op.

Als je deze dingen al doet dan is het voor andere mensen al een stuk meer uitnodigend om jou te helpen, want waarom zou je iemand helpen die zelf iets weigert te doen ?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zie [Airwolf] :+

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.