Mij baas wilt weten of intranet veel wordt gebruikt. Om dit voor hem inzichtelijk te maken wil ik een pagina maken voorhem waar op staat hoeveel tijd er door de gebruikers op de site wordt door gebracht.
nu wordt er elke keer als men inlogt een session in de database aan gemaakt en in de tabel session_log bij gehouden waneer de eerste pagina en de laatste pagina is opgevraagd. deze 2 wil ik van elkaar aftrekken.
Huidig heb ik de onderstaande code. Ik heb het idee dat het niet echt efficient is.
Kan iemand me hier bij helpen waar ik fout ga?
nu wordt er elke keer als men inlogt een session in de database aan gemaakt en in de tabel session_log bij gehouden waneer de eerste pagina en de laatste pagina is opgevraagd. deze 2 wil ik van elkaar aftrekken.
Huidig heb ik de onderstaande code. Ik heb het idee dat het niet echt efficient is.
Kan iemand me hier bij helpen waar ik fout ga?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| $result = mysql_query ("select UNIX_TIMESTAMP(session_begin) as begin, UNIX_TIMESTAMP(session_end) as end from session_log"); while ($row = mysql_fetch_array($result)){ $subtotaal = $row["end"] - $row["begin"]; $totaal = $totaal + $subtotaal; } echo date("H:i:s", $totaal); |
Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue