[WinXP] Bestandstypen probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als je via extra-mapopties-bestandstypen bestandextenties wilt wijzigen. Of nou ja het programma wat er aan gekoppeld is. Als je die wijzigt dan worden de "wijzigen" en "geavanceerd" knoppen veranderd in resp. "terugzetten" en "terugzetten".

Is er ergens een instelling dat ik gewoon de knop geavanceerd houd? Ikoontjes zijn weg namelijk...

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Ik heb zoiets ook gehad met de MSN Messenger 5, dat de namen van de buttons waren veranderd. Alleen zat er nog wel gewoon dezelfde functie onder.
Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is?

• k7of9
  • Laatst online: 13-05 22:32
zerosignal schreef op 11 April 2003 @ 12:25:
Als je via extra-mapopties-bestandstypen bestandextenties wilt wijzigen. Of nou ja het programma wat er aan gekoppeld is. Als je die wijzigt dan worden de "wijzigen" en "geavanceerd" knoppen veranderd in resp. "terugzetten" en "terugzetten".

Is er ergens een instelling dat ik gewoon de knop geavanceerd houd? Ikoontjes zijn weg namelijk...
Is wel irritant inderdaadd. Ik denk dat je de oplossing meer moet zoeken in de instellingen van het programma waar de bestandstypen aan zijn gekoppeld. Vaak "claimt" een programma een bepaald bestandstype waardoor het wijzigen van iconen bemoeilijkt wordt. Vooral Adobe produkten hebben hier een handje van :)

Mijn fotografie en videografie

• iAR
  • Niet online
Denker schreef op 11 april 2003 @ 12:29:
Ik heb zoiets ook gehad met de MSN Messenger 5, dat de namen van de buttons waren veranderd. Alleen zat er nog wel gewoon dezelfde functie onder.
Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is?
Nope, er zitten ook echt andere functies onder :( Het is echt super irritant... zit met allemaal bestanden zonder ikoontje :(

Verwijderd

Tweakui voor Win98 en zo repareert icontjes, de xp versie ook?

• iAR
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 23:06:
Tweakui voor Win98 en zo repareert icontjes, de xp versie ook?
Werkt dus niet :( Had ik ook al geprobeerd... maar ik heb nog alijd het "unknown-filetype" ikoontje :(

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-05 12:32

Zerora

Ik Henk 'm!

Dit is behoorlijk irritant, ja! :r :r

Ik heb het zelf namelijk ongeveer hetzelfde probleem.

Bij is het nu zo ingesteld dat als ik een map (in het lijstje van bestandstype bekend als bestandsmap) open dan opent ie het windows zoekprogrammatje.

Ik moet zeggen dat ik nu toch wel vanaf wil. :( :( :(

Weet echt niemand hoe je dat kunt resetten ofzo

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

rakker zero,

Zou je even een nieuw topic voor dit specifieke probleem willen openen?
Het topic wat je nu kickt lijkt misschien wel 'ongeveer' op jouw probleem - maar is het misschien niet helemaal.

Verder denk ik dat met jouw probleem omschrijving, er wel een oplossing te vinden is in de search, bv. dit topic: [rml][ XP] explorer opent geen bestandsmappen meer[/rml] noemt 2 mogelijke oplossingen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.