XP loginscherm is anders :S

Pagina: 1
Acties:

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
ik heb hier op XP 3 account's. Als je de PC dus aanzet kom je in XP in het inlogscherm van de 3 accounts met een plaatje en de naam erbij. je klikt gewoon op het plaatje en logt in iedereen kent het wel. Zet ik ineens vanochtend de pc aan en nu krijg ik gewoon een inlogscherm zoals je dat ook op school krijgt (dat je dus je inlog naam echt moet intypen met het wachtwoord eronder) weet iemand hoe dit kan ? ik heb al bij de instellingen van accountgegevens gekeken onder config scherm maar alles daar staat goed.

iemand ?

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

Korakal

Up up up!

configuratiescherm > gebruikersaccounts > de manier waarop gebruikers zich aan en afmelden > welkomstvenster gebruiken

Daar een vinkje zetten en 't is weer helemaal goed :Y)

Verwijderd

Hulde aan Korakal.

Heerlijk om gewoon vraag + antwoord te zien zonder b*llsh*it.

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
dat is het probleem. dat vinkje heb ik dus ook aanstaan. alles staat gewoon goed.

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Staat XP op aanmelden bij een domein? Dan werkt het Welkomstvenster nl. nie... Misschien een fout prog geïnstald wat met die settings heeft liggen rommelen....?

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
waar kun je dat zien dan of xp aanmeld op een domein ?

Verwijderd

heb je misschien een programma als pcanywhere geinstalleerd want dan veranderd je inlogscherm ook.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

Korakal

Up up up!

configuratiescherm > syteem > computernaam > wijzigen
daar staat óf werkgroep, óf domein ingevuld

Probeer anders eens een willekeurige ander welkomstvenster in te stellen met http://www.radfiles.com/logonloader/

Verwijderd

heb je toevallig xp powertoys geinstalleerd? met dit programma'tje kun je dit namelijk ook instellen. verwijder deze dan, start de pc op en controleer de instelling nog een keer.

succes! :9~

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 16:20

Hans.Solo

Tank n00bje :P

In het aanmeld venstertje even alle opties laten zien en kijken waar je op inlogt.

Het kan ook nog zijn dat iemand heeft geprobeerd heeft om logonUI.exe te modden, dat is het bestandje waar je welkomsscherm in zit. probeer eens om deze terug te zetten van je XP install CD

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
dat loginUI.exe kan ik niet op de cd vinden, waar staat ie ? ik kan hem ook niet in de CAB bestand vinden ofzo, en op welke locatie in de windows map moet die loginUI.exe staan ?

ik heb gisteren wel geprobeerd om stylexp erop te zetten, dit lukte niet en heb ik ook gewoon weer gewist. misschien heeft het er iets mee te maken. ik weet het niet.

ik log trouwens niet in op eend domein, en geen xp powertoys pf pc anywahere geinstalleerd

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
Korakal schreef op 11 April 2003 @ 13:08:
configuratiescherm > syteem > computernaam > wijzigen
daar staat óf werkgroep, óf domein ingevuld

Probeer anders eens een willekeurige ander welkomstvenster in te stellen met http://www.radfiles.com/logonloader/
opgelost. even dat programma geinstalleerd. even een logon scherm gekozen en weer terug op default settings ingesteld en nu is alles weer goed, thnx :D

Pagina: 1