Daewoo 710B kapot?

Pagina: 1
Acties:

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-07 18:32
Ik heb al gekeken in FAQ en gezocht maar ik kon niet het juiste antwoord vinden.
Ik heb een Daewoo 710B monitor van al ongeveer 4 á 5 jaar oud en nu doet ie het niet al te best meer:
Je hoort een tik en dan vergroot het beeld en verkleint et weer naar normale formaat (in ong. 1 seconde).
Dit heb ik soms heel snel en vaak achter elkaar... Het gebeurd op de meest vreemde momente... in Windows als ik niks doe en ook in spellen als Vietcong.
Resolutie: 1280*1024 @ 60 Hz.
Videokaart: Point of View GeForce 4 TI 4200 XP @ 310/650 (--> misschien het probleem?)

Wat zal ik doen? En hebben jullie dit ook?

• Il Ljama
  • Laatst online: 25-01 12:58

Il Ljama

Spits ya in the face!

Heb die monitor ook bij een oude pc (celeron 400) en had wellicht iets soortgelijks. Flikkeringen die steeds vaker optraden tot hij de geest gaf :( . Dit was na zo'n 2 jaar, maar kreeg bij de toko waar ik hem kocht een zelfde exemplaar weer terug :) . Was i.i.g. kortsluiting

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

• plofkip
^KICK^

• senn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 21:38

senn

jep.

Clock dat ding eens even terug. Kijken of het dan wel weer goed gaat?

• plofkip
Nee maakt niks uit. Trouwens, de vorm van het beeld is ook niet normaal meer! Boven en onderaan gaat het beeld breder en in het midden recht met soms een kleine buiging. Echt klote beeldscherm!

• plofkip
Kick... heb nog steeds niet echt antwoord ofzo!

• plofkip
Ik moet zeggen, nu zie ik geen flikkeringen meer ofzo, alleen het beeld is krom maar daar kijk ik wel langsheen ( ik edit niet om toch nog wat reacties te krijgen :/ )
Pagina: 1