Toon posts:

[Ervaringen/benchmarks] over de Geforce 4 Go 420 G0 32MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle hardware related sites afgezocht (Tweakers.net, Anandtech, Tomshardware etc..) naar benchmarks en vergelijkingen van de Geforce 4 GO 420 32 MB DDR (Eigen geheugen), maar ik heb echt niks nuttigs kunnen vinden!

Heb via de Got search al getracht om er een paar 3Dmark scores uit te zoeken maar dat is dus ook niet gelukt.

Ik weet dat deze kaart is sneller is dan een Geforce 2Mx (Nvidia.com), maar kan deze kaart icm een P4-1.7 M en 256 Mb DDR geheugen bijv C&C Generals goed (Low settings bijv.) draaien?

Dat spellen zoals Cs, Q3 , en UT draaien dat lijkt mij wel toch? :)

Ik weet dat dit soort topics vaak dicht worden gegooid maar ik moet het gewoon even zeker weten, ook de 3Dmark score vind ik wel belangrijk.

Ik open dit topic omdat ik graag de gebruikers wil vragen om hun ervaringen hier neer te zetten, en niet dat users gaan posten: "Kijk maar op Nvidia.com". |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 11:59 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer eens een paar laptops te zoeken waar die kaart inzit, en dan reviews van die laptops zoeken. Dan is de kans redelijk dat je daarin wel genoeg info kan vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 11 April 2003 @ 20:02:
Probeer eens een paar laptops te zoeken waar die kaart inzit, en dan reviews van die laptops zoeken. Dan is de kans redelijk dat je daarin wel genoeg info kan vinden :)
Mijn excuses dan maar ik kan echt niks vinden :/

Ligt dit nou aan mij :P

Ben echt druk zoekende, en wacht nog steeds op die ene Gefirce 4 Go 420 gebruiker die er iets over kwijt kan/wil!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien kan je wat met deze linkjes :)