"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Voor het afbeelden maakt het weinig uit, maar voor de kleurcodering die ik toepas gaat het mis. Ik moet ze dus snel kunnen converteren naar het normale formaat.
Hmmm UltraEdit kent het commando UNIX->DOS en dan gaat het goed. Jammer is alleen dat ik dan ruim 70 bestandjes 1 voor 1 moet gaan updaten.....
[ Voor 19% gewijzigd door Schonhose op 11-04-2003 11:38 ]
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
UNIX/Linux gebruiken alleen LF als line separator (0x0a)
DOS/Windows gebruiken CR/LF als line separator (0x0d, 0x0a)
Zet UltraEdit maar eens in hex edit mode, dan zie je het vanzelf.
UltraEdit kan overigens converteren van het een naar het ander.
Ow, die conversie had je zelf al gevonden
[ Voor 16% gewijzigd door EXX op 11-04-2003 11:42 ]
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
Verwijderd
Burning Bytes was me voor.....
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 11:47 ]
(Helaas mag ik nu eerst de uitvoering verzorgen....)