• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 08:07
Ik heb een iPaq 3850, met een TomTom navigator (versie I).

Nu begreep ik dat er software bestaat die de flitsers op de vaderlandse wegen in je iPaq zet, zodat je op tijd gewaarschuwd wordt dat je er 1 nadert.

Weet iemand hoe dat heet, waar dat te koop is, of als het shareware is, een URL?

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Verwijderd

Dat kan nooit een uptodate zijn, omdat hij het nergens vandaan kan halen, het zou alleen mogelijk zijn, om punten van flitspalen er in te zetten, maar dan weet je nog steeds niet of ze ook echt aan staan, zoals je met een stinger enzo wel kan zien.

even een update:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=27629 het mag niet eens

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 12:26 ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Is niet zozeer aparte software. gewoon POI's databases. Van vaste flitsers laten ze dan symbooltje zien op je kaart. Je kan deze databases hier vinden.

http://www.poihandler.com/

Er bestaat nog wel een software dat daadwerkelijk waarschuwt dat die dingen aan komen, maar weet niet meer hoe die heet.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

athlonkmf schreef op 11 April 2003 @ 13:04:
Is niet zozeer aparte software. gewoon POI's databases. Van vaste flitsers laten ze dan symbooltje zien op je kaart. Je kan deze databases hier vinden.

Er bestaat nog wel een software dat daadwerkelijk waarschuwt dat die dingen aan komen, maar weet niet meer hoe die heet.
alleen na 1 oktober mag het niet meer :(

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Radardetectors mogen niet meer, dit wel. Dit is alleen een lijstje met flitspalen, vergelijkbaar met een papiertje met locaties.

• kmf
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 13:25:
[...]

alleen na 1 oktober mag het niet meer :(
HALLO, radardetectors, dingen die actief zoeken naar snleheidsmetingen mogen niet meer. Er wordt nergens gezegd dat op kaart gebrachte snelheidscamera's niet mogen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

athlonkmf schreef op 11 April 2003 @ 13:52:
[...]

HALLO, radardetectors, dingen die actief zoeken naar snleheidsmetingen mogen niet meer. Er wordt nergens gezegd dat op kaart gebrachte snelheidscamera's niet mogen.
Mag ook niet, teminste dit is mij vertelt duurdere stingers kan je op 2 manieren gebruiken scannen of via GPS bepaalde punten opsporen, en dan bij elke flitspaal een seintje geven, mij is vertelt dat ze allebij niet meer mogen... :(

• kmf
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 14:16:
[...]

Mag ook niet, teminste dit is mij vertelt duurdere stingers kan je op 2 manieren gebruiken scannen of via GPS bepaalde punten opsporen, en dan bij elke flitspaal een seintje geven, mij is vertelt dat ze allebij niet meer mogen... :(
Luister nou. Actief scannende dingen mogen niet. Lijstjes die zijn samengesteld door mensen zijn passief.

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-02 15:20
Die scanners mogen zoiezo wel....En mocht het toch doorgevoerd worden dan kan dat alleen bij auto's die op dat moment nieuw geproduceerd zijn. Daarom zitten er in old-timers niet altijd gordels...En vaak ook geen derde remlicht etc ;-)

intergalactic.fm

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 08:07
athlonkmf schreef op 11 April 2003 @ 13:04:

Thanks dude!

Precies wat ik zocht!

Voor belangstellenden, POI staat voor Point Of Interest.
Je kunt ook alle McDonalds inprogrammeren.
Of ziekenhuizen, noem maar op.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Verwijderd

Weet iemand waar je de POI voor flitspalen gratis kunt downloaden of verkrijgen? })
Pagina: 1