Windows 2000 startup error: wcmdmgr.exe

Pagina: 1
Acties:

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Zodra ik mijn windows 2000 opstart krijg ik de volgende error:

WildTangent CmdMgr Window: wcmdmgr.exe - Entry Point Not Found

The procedure entry point @geEngine_PreserveFrontBuffer@4 could not be located in the dynamic link library WDENGINE.dll.

[ ok ]

En zodra ik op ok heb geklikt krijg ik de volgende error:

WildTangent CmdMgr Window: wcmdmgr.exe - Entry Point Not Found

The procedure entry point ?SetupSubComlpeteCB@geResource@@MAEHPAVCheckCompleteContext@@@Z could not be located in the dynamic link library WDENGINE.dll.

[ ok ]

Ik heb geen idee hoe die error er komt, ik heb al diverse programma's verwijdert waarvan ik dacht dat ze de error veroorzaakten maar het mocht niet baten.

Alvast bedankt.

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Btw.

Ik heb net een schone versie van WindowsMediaPlayer opnieuw geinstalleerd, maar als ik een filmpje wil afspelen zegt hij:

wmplayer.exe - Entry Point Not Found

The procedure entry point ?SetupSubCompleteCB@geResource@@MAEHPAVCheckCompleteContext@@@Z could not be located in the dynamic link library WDENGINE.dll

[ ok ]

wat moet ik doen?
Windows Media Player verwijderen en een alternatief programma gebruiken om filmpjes te bekijken?!

Verwijderd

Heb je ooit in je Media Player visualisations geinstalleerd van Wild Tangent, en deze niet op de juiste wijze verwijderd ofzo?

Daar lijkt het een beetje op. Probeer eens of er nog resten hiervan op je pc aanwezig zijn. Zet visualisations sowieso uit. Lijkt mij dat je het een beetje in deze hoek moet zoeken.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080