Hier kon uw advertentie staan
geen ervaringen, maar ik heb even gekeken naar de specs en het is een behoorlijk verouderd model. Nog geen DVD+R support alleen DVD+RW. voor backup doeleinden is het misschien nog wel interessant als je 'm voor back-up van data wil gebruiken waarbij je de schijfjes hergebruikt. Maar anders zou ik kijken voor de nec ND-1100a, die is een stuk nieuwer en dezelfde prijs in de pricewatch en DVD+r support.
[ Voor 4% gewijzigd door PROnline op 11-04-2003 11:32 ]
Is het niet zo dat een DVD+RW recorder ook DVD+R aankan? Ik weet het niet, heb geen kennis op dit vlak. Bij CD's is het zo dat een CD-RW ook R's kan branden.
Hier kon uw advertentie staan
Bij de DVD is het net andersom geweest. De eerste generatie DVD+RW kon alleen de RW's branden. Kijk maar naar je eigen link. Er wordt nergens over DVD+R gerept.
Gewoon een +RW van de tweede generatie nemen. De NEC-1100a of drives die op hetzelfde binnenwerk zijn gebaseerd (Plextor
)
Dit is nog een drive van de eerste generatie +RW drives die geen +R kan (en nooit zal kunnen) schrijven.
Deze werd door Ricoh geproduceerd (niet door Philips), maar wel door Philips (en anderen) verkocht.
Enkel interessant als je die voor een echt zacht prijsje kan kopen. Je moet rekening houden dat je enkel +RW plaatjes kan gebruiken (en hergebruiken).
Deze werd door Ricoh geproduceerd (niet door Philips), maar wel door Philips (en anderen) verkocht.
Enkel interessant als je die voor een echt zacht prijsje kan kopen. Je moet rekening houden dat je enkel +RW plaatjes kan gebruiken (en hergebruiken).
Pagina: 1