It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Verwijderd
als je nog een oud systeempje hebt met usb kan je eens kijken naar:
IPcop
Smootwall
en dergelijke
IPcop
Smootwall
en dergelijke
Had ik ook al aan oud beestje gedacht, maar de oude pentium 75 die ik in gedachte hiervoor had, heeft de geest gegeven.... Vandaar dat ik graag een router zou willen gebruiken zoadat ik geen 'goede' PC 24/7 aan hoef te laten staan.
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Sja, had geen usb modem genomen, is dan mijn nutteloze advies
. Ik zou eerlijk gezegd geen USB router kopen, maar een e-tech ethernetmodem/router voor 150 euro en dan je Kwal gewoon verpatsen via V&A (kan je wel 35-40 euro voor krijgen denk ik).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Ik heb nog wel een oud pentium 166 systeempje staan :-)
edit: is een stuk goedkoper!
edit: is een stuk goedkoper!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 11:04 ]
Hmmm, da's een goeie; waarom die USB modem houden als je een all-in voor zelfde prijs kan krijgenJvS schreef op 11 april 2003 @ 10:58:
Ik zou eerlijk gezegd geen USB router kopen, maar een e-tech ethernetmodem/router voor 150 euro en dan je Kwal gewoon verpatsen via V&A (kan je wel 35-40 euro voor krijgen denk ik).
Pagina: 1