Toon posts:

Debitel O2 en welke diensten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nokia 6610 waar wel een aantal mogelijkheden op zitten zoals GPRS en MMS maar debitel ondersteund deze volgens mij niet.

Op de site van debitel doen ze ook niet echt duidelijk welke diensten ze nou precies ondersteunen.

WAP instellingen heb ik gewoon van de O2 site afgehaald maar de GPRS instellingen van de site werken niet. Als ik een MMS ontvang dan krijg ik een smsje binnen met een url die ik vervolgens gewoon kan nalezen met foto en geluid op de site van O2. Wat doet debitel nou eigelijk... is dat dus alleen een tussenpersoon aan wie ik betaal en een hele boel diensten tegenhoud?

Wie kan mij vertellen welke diensten Debitel ondersteund en welke diensten ik nog kan verwachten in de toekomst.

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-05 18:48

ADH_ED

Hoogbevaagd

van de debitelsite:

De abonnementen van debitel bieden voor elk wat wils. De netwerken van Vodafone, KPN en O2 garanderen hierbij een uitstekende geluidskwaliteit. Bovendien levert debitel extra service: van verzekeringen tot (vervangende) toestellen en van WAP-diensten tot mobiele infoservice

Alle prijzen zijn inclusief BTW.
Aansluitkosten bij een nieuw abonnement: € 52,50
Alle nationale gesprekken worden per seconde afgerekend.
Starttarief voor elk gesprek is € 0,07.
Piekuren: maandag t/m vrijdag 8:00 uur - 20:00 uur
Voor bellen en SMS-en in het buitenland gelden andere tarieven en tijdseenheden.
De algemene voorwaarden van debitel Nederland B.V. zijn op internet te vinden of telefonisch op te vragen bij de klantenservice van debitel.

Verwijderd

Topicstarter
Bunghole schreef op 11 april 2003 @ 10:34:
....telefonisch op te vragen bij de klantenservice van debitel.
Als je de klantenservice belt met vragen over de diensten zoals MMS dan krijg je een vaag antwoord zoals "Binnenkort, Mischien of weet ik niet"

Echt duidelijk zijn ze daar niet.

• MisterLeurs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:10
Heb ze ook al meerder malen gebelt hierover, krijg van de week de melding dat ze er mee bezig zijn. Maar op welke termijn het komt konden ze niet zeggen. Vind eigenlijk schandalig dat ze het niet hebben terwijl ze wel met de toestellen adverteren die het aankunnen.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-05 07:23
Ze zijn op dit moment bezig met GPRS op KPN, waarna Vodafone snel zal volgen.
Wanneer O2 GPRS ondersteuning krijgt bij debitel weet ik niet.

debitel is als ware een tussenpersoon. Ze kopen, simpel gezegd, een groot aantal belminuten in, welke weer doorverkocht worden.. In principe zijn ze afhankelijk van de operator welke diensten ze aan kunnen bieden.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl